Pituus 197, painoa löytyy 150 kiloa.
Penkistä lähtee 260 kiloa raakana ilman kaarta.
Paras pitää se penkkipaikka aina vapaana kun tulen salille.
Kukaan vitun pikkupoika ei vittuile mulle.
Noniin pikkupojat
5
149
Vastaukset
- Ikinäenliioittele
Noilla spekseillä olet varmasti kiistaton gorilla paikallisella Fressin salilla. Tänne miesten puolelle tuollaisia ripuliranteita ei huolita kuin hikipyyhkeiksi. Pituus vähintään 210, painoa aletaan punnitsemaan vasta 200 kilon jälkeen. Kaikki sarjat penkillä alta kolmen sadan on lämmittelyä. Unohdit myös mainita pippelin koon, tilin saldon, Ferrareiden määrän autotallissa ja montakoa missiä olet piikannut. Ehkä tarkoituksella?
- Olfkfl
On noloo komennella muita, et sä omista sitä paikkaa, ei siin oo sun nimees. Saa siin muutki olla. Okei ?
Käyttäytymistreenipäivät jääneet näköjään väliin.
Henkistä laiskuutta. Oma käytös on se vaativin treeni, etenkin roinan jylllätessä ja sotkiessa aivotoimintaa niin, että ulkopuolisen silmin näyttää myös henkisesti gorillalta.- Anonyymi
Minä kyykkään 350 pallit housuissa. Pallit penkillä 400. Ei tulla naputtaa.
- Anonyymi
Mulla pittuus metri viiskyt ja painoa 200 pelkkää läskiä. Hakkaan tuommoiset voimissa satanolla. Mave 500 nostomatka lyhyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309