Kavereita ja Vertaistukea Turun seutu??

Ainalina

Mä voisin kaivata jonkun jolla samantyyppinen kokemus. Oon semmonen myöhäisherännyt nelikymppinen bi nainen, naimisissa ja perhekin. Aika paljon kipuilen (jo vuosia) tän jutun kanssa, kun suhde mieheen on aika kaverillinen ja aina vaan kaipaan naista. En ole yhtään rohkea enkä harrasta irtosuhteita, vaan haluan lähinnä jakaa tätä kokemusta ja tutustua. (Noo, oishan se hienoo löytää joku sielunkumppanikin ☺️)Jos olet yhtään samoissa tunnelmissa ja kaipaat kaveria niitä jakamaan, niin ota yhteys ja tutustutaan. ainalinanposti@gmail.com

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N30risat

Tule tonne miittiin, olen samassa tilanteessa mutta kolmessakymmenissä. Ei sielläkään tarvitse syvällisiä avautua tai olla "haku päällä", mutta ainakin saisi olla seurassa missä ei tarvitse olla rooli päällä 😊 Ja olisi kiva saada edes muutama tyyppi jotta miitti toteutuu 😁

• bibi1234

Täälläkin yksi myöhäisherännyt. Olisi tosiaan kivata tavata jossakin vaikka kahvilla. Ehkäpä tuolla miitissä...

• N30risat

Tulkaa ihmeessä. Minäkin olen niin syvällä kaapissa ja perhe-elämän syövereissä että pelottaa ajatus edes kahvittelusta arvon rouvat 😱 Mutta kun olen täällä muutaman viikon juttuja lueskellut olen huomannut että hitto meitähän on monta jotka ovat samassa veneessä. Monet aloitukset voisivat olla omalta näppikseltä!

• Vertaistukea

AinaIina, lähetin sinulle viestin tuohon osoitteeseen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe