Onko täällä tovereita kenen elämä ei mene parhaiten. Aloitetaan vaikka siitä että olen kovissa veloissa olen ottanut ainakin 5 kännykkää osamaksulla sun muuta ja minulla ei ole rahaa edes näitä maksaa. Pikavippejä ja lainoja on ainakin 3000e edestä. Armeijakin tulossa ja muutenkin elämä ei tällä hetkellä rullaa. Oisko kellään ideoita miten pääsen nousemaaan tästä paskasta? Olen 19v joten asiat on menny aika nopeesti vituilleen
Elämä ei mene putkeen
2
2212
Vastaukset
Kirjoittaja tässä vielä kirjoittaa että ystäviä tarviin
Elämä ei lopu tähän ja sulla se on vasta edessä. Toisilla on miljoona velat ja ikää 30v. Mene pankkiin jossa sinulla on tili, ja esitä kaikki- kaikki velat, tulot, omaisuus, suunnitelmat, tilanne. Kysy onko mitään apua/neuvoa/keinoa. Jos ei niin google ja velkaneuvonta. Selviät helposti ja nopsaan lopulta noista jos lopetat velkaantumisen lisää. Sun koko elämä ja kaikki mahdollisuudet ovat vielä edessä, ura ja koulutus, ala ja haaveet, miljoonia tai mitä vaan tai muuta. EI muutama tonni sitä mihinkään vie jos nostat asian esiin ja otat neuvot ja avun vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897