Inhottava ghostaaminen

martyrismo

Turhauttaa tämä deittailu. Onko se tosiaan niin, että ihmiset eivät tänä päivänä uskalla sanoa suoraan mitä haluavat?

Sen vielä ymmärrän että viestejä Tinderissä lähetellessä yhteydenpito voi alussa katketa kuin seinään. Se on moukkamaista, että ekojen deittien jälkeen ei vastata viestiin, mutta sekin vielä suhteellisen helppo kestää.

Mutta tämä kun nähdään useita kertoja pidemmällä aikavälillä ja homma on mennyt omalla painollaan fyysiseksi, niin miten ihmeessä silloin ei riitä pokka sanoa mitä haluaa/ei halua? Toista pidetään lähellä parhaimmillaan kaksi päivää putkeen, kehutaan ja vietetään aikaa yhdessä muutenkin kuin sängyssä. Annetaan loppuun saakka kiinnostunut vaikutelma, mutta sitten ei olla yhteyksissä?

Miten kukaan viitsisi nähdä noin paljon vaivaa pelkän seksin eteen? Mä menisin vaan baariin ja johan olisi samalle illalle jo pantavaa. En minäkään tässä ole ollut vielä naimisiin menossa, mutta en pidä siitä että annetaan ymmärtää että ollaan kiinnostuneita ja sitten jätetään homma sikseen, kuin leikaten, ilman että viitsitään sanoa mitään. Liiasta innokkuudesta ei voi olla kiinni, koska aika harvoin olen itse ollut aloitteellinen (olen kuitenkin pari kertaa kysellyt kuulumisia, koska en halua antaa kuvaa ettei kiinnostaisi). Ehkä olen sit ruma ja huono sängyssä, vaikka toinen muuta väittää. Ehkä vaan kuvittelin että meillä synkkasi, vaikka omasta mielestäni se oli ilmiselvää ja treffit venyivät toisen aloitteesta useaan kertaan (muunkin kuin seksin takia).

Näitä nyt on sattunut. Usko ihmiskuntaan alkaa olla aika koetuksella. :( Viimeisimmän tapauksen kanssa vielä ihmeteltiin tätä touhua yhdessä ja nyt se teki samat. Seuraavan sanomisia en ota tosissani enää ollenkaan.

Antakaahan vertaistukea. ;'(

52

4816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgsgdfggds

Arvelen että olet nainen?
      Kyseinen kuvio johtuu varmaan siitä epäsuhdasta mitä tulee sukupuolien väliseen eroon seksin saamisessa.
      Jos mies haluaa seksiä niin ei hän voi vain mennä baariin ja saada naista helposti. Jos mies haluaa seksiä niin hänen tulee hakeutua parisuhteeseen.
      Luulen että miehet seksinhimoissaan esittävät haluavansa parisuhdetta koska irtoseksin saaminen ei ole mahdollista. Tällainen toiminta on tietenkin täysin väärin mutta toisaalta tilanne on myös hieman epäreilu jo alusta alkaen.

• Alkup

Kiitos. Olet varmasti oikeassa. Kerroin kyllä jo ensi tapaamisella, että olen liikkeellä avoimin mielin, enkä todellakaan pelkästään sormuksenkiilto silmissä. Juteltiin nimenomaan siitä, kuinka häijyjä temppuja ihmiset tekevät ja nimenomaan Tinderissä. Sekin varmaan oli sitten vain osa suurta esitystä.

Näitä vähän vastaavia juttuja on nyt osunut kohdalle muutama. Tällainen epärehellisyys kyllä satuttaa. Ei jokaisen sänkykumppanin tarvitse minusta heti vaimoa haluta, mutta näin ei kuitenkaan saisi toimia. Nyt en enää usko mitään mitä minulle sanotaan. (Osaan minäkin pelata pelejä.)

• hgfhgfhfhggfhgh
        Alkup kirjoitti:

Kiitos. Olet varmasti oikeassa. Kerroin kyllä jo ensi tapaamisella, että olen liikkeellä avoimin mielin, enkä todellakaan pelkästään sormuksenkiilto silmissä. Juteltiin nimenomaan siitä, kuinka häijyjä temppuja ihmiset tekevät ja nimenomaan Tinderissä. Sekin varmaan oli sitten vain osa suurta esitystä.

Näitä vähän vastaavia juttuja on nyt osunut kohdalle muutama. Tällainen epärehellisyys kyllä satuttaa. Ei jokaisen sänkykumppanin tarvitse minusta heti vaimoa haluta, mutta näin ei kuitenkaan saisi toimia. Nyt en enää usko mitään mitä minulle sanotaan. (Osaan minäkin pelata pelejä.)

Ei kantsi mennä Tinderiin, se on liian pinnallinen paikka.

Itse en suostu enää treffeille ilman pitkää kirjoittelua. Ennemmin muutama TODELLA mielenkiintoinen mies vuodessa, kuin tuota shittiä.

Eräs mies just jaksoi puhua kaikki mahdolliset valheet peräti 6 viikkoa -sit totuus paljastui. Lähdin heti, mutta harmittaa tuhlattu aika.

• Alkup

Nimenomaan en haluaisi minäkään tuhlata aikaa ihmiseen, joka on vain seksin perässä. Se olisi mun kohdalla nopeasti arvioitu, että haluanko sänkyyn vai en. Kumpikin saisi sitten nopeasti sen, mitä voisi saada, eikä tarvitsisi käydä viestittelyitä, illallisia tai muita, ellei erikseen haluaisi.

En myöskään haluaisi kivan ihmisen kohdalla testata ikuisuutta sitä, että kuinka pitkään hän malttaa odottaa. Seksi on tärkeä juttu mulle ja jos vällyjen välistä ei löydy kipinää, niin sekin harmittaa että laittoi aikaa tutustumiseen, joka lässähti petipuuhiin.

• DonJuanismia, epäilisin.

• Alkup

Yhdelle tyypille kerroin poikkeuksellisesti myös exästäni, joka pisti minut ihan romuksi pitkäksi aikaa. Kerroin että haluaisin vain että voidaan olla rehellisiä. No, samathan sekin sitten teki. En käsitä. Mä en pystyisi olemaan kusipää edes fyysisesti läheiselle ihmiselle, joka ei ole tehnyt mulle pahaa ja jonka tiedän jo kokeneen kovia.

Ei tässä auta muu kuin lähteä siitä että jokainen vastaantuleva kaksilahkeinen todennäköisesti puhuu ja tekee mitä vaan siihen asti, kunnes rojut on heitetty. Edellisen kerran sinkkuillessani ei ollut Tinderiä ja silloin tuntui helpolta erottaa jyvät akanoista. Nyt ei enää pysty mitenkään...

Kyllä pelkkä seksikin joskus käy, mutta mieluummin ei tuommosten vätysten kanssa. Olisi kiva muistella hyvillä mielin, eikä siten että "Jestas, mikä tampio sekin oli..." Kyllä se p*llu nähtävästi nykymiehen määrittää. Tai sen puute. Eihän kenenkään kanssa uskalla seurustelemaankaan enää edes alkaa. Ainakaan tätä menoa.

• KylmääSeuraaa

Uskon että miesten ongelma on se että myös vain ne "ihan kiva" (ei aidosti sytytä ihastus/seurustelua ajatuksella) alkaa jotenkin miehen mieltä kiihottamaan ja sitten alkaakin se alapää kuiskimaan kaikenlaista sille yläpäälle, jolloin se muuttuukin miehen kautta enemmänkin pelaamiseksi. Usko tai älä niin olen törmännyt samaan ilmiöön myös miehenä että olen tapaillut tositarkoituksella naisia ja jotkut katoavatkin aika pian sänkytouhujen jälkeen. Ei sentään veitsellä leikaten, mutta kuitenkin alkaa selvä kylmä kausi. Kai se vain kertoo siitä samasta ilmiöstä että on hellyyden ja panetuksen kipeyttä, joten kerrotaan sille miehelle sitten huonot uutiset myöhemmin.

• Alkup

Kyllä voin uskoa ja näin myös olen ymmärtänyt kuulemani perusteella. Siksi yritinkin muotoilla aloitukseni sukupuolineutraaliimpaan sävyyn, koska kokemukset kiinnostavat kummastakin suunnasta.

Onkohan tässä nyt sitten sellainen tilanne, että tuo uusi Tinder-maailma on saanut ihmiset vain käpertymään itseensä ja sitä myöten itsekkäimmiksi. Itselleni on ainakin tullut fiilis, että kukaan kohdalle tuleva ihminen ei taatusti pohjimmiltaan ajattele kuin itseään, joten suotta minäkään mietin muita kuin itseäni.

Jos kaikki miettivät vain itseään ja suhtautuvat uusiin ihmisiin alun alkaen negatiivisella varauksella, niin eihän siitä seuraa muuta kuin panemista ja/tai pettymyksiä. Jos kehenkään ei voi luottaa, niin kenestä uskaltaa välittää? Mä välittäisin mielelläni tielleni osuvista ihmisistä, joiden kanssa koen hyviä hetkiä, mut en siinä tapauksessa jos he ovatkin epärehellisiä.

• isostalompakosta

"Ei yks kivi jauhoja tee", on vanha sananlasku. Haisuleita on hyvin tasaisesti molemmissa sukupuolissa, jota ei partavesi taikka hajuvesi muuta miksikään. Miehen pitäisi saada naisen alapäätä, ja naisen pitäisi saada molemmista päistä ? Eronneet usein vaativat vain irtosuhteen, koska takanapäin on jo tehty tarpeeksi vahinkoa moneen suuntaan. Lisäksi pitäisi saada jotakin myöskin "lompakosta"?

• Alkup

Mä en vaan ymmärrä miksei voi olla rehellinen. Kyllä mä uskon että kummastakin sukupuolesta löytyy niitä, joille sopii muutkin asiat kuin pelkkä sitoutuminen.

Mulla on nyt viimeisen puolen vuoden aikana ollut kaksi tapausta, joissa tavattiin muutamasti, viihdyttiin hyvin yhdessä ja seksi toimi loistavasti. Sitten tyyppi feidasi ihan tuosta noin vain sanomatta mitään. Mä olisin mielelläni vielä jatkanut tapaamisia ihan seuran ja seksin vuoksi, se ei olisi tarkoittanut mullekaan vielä seurustelua tai muuta sitoutumista. Toki ehdin ajatella että tässä on nyt hyvä juttu alkamassa, kun siltä tuntui ja toinenkin vaikutti siltä. Mut en mä olis mennyt rikki, jos mulle olisi sanottu että tämän vakavammaksi tämä ei tule kehittymään. En olisi mennyt rikki siitäkään, jos toinen olisi sanonut että tämä oli tässä. Mutta se että annetaan ensin uskoa kaikenlaista ja sitten kadotaan, sillä on seurauksia.

• AinSeljäs

Seksikin kävisi JOSKUS ? Voi perunat, mää kun olisin "AIN SELJÄS".

• Mä en ghostaa omasta mielestäni... mut joku saattaa kokea niin. Itse en etsi parisuhdetta ja kun tapaan ihmisen ja vietän aikaa sen kanssa, pidän hauskaa ja minulla on mukavaa. En tee itä häntä varten vaan itseni varten. Sitten, kun ei nähdä niin en minä jaksa koko ajan viestitellä yms. Voi olla ettei enää kiinnosta tuo ihminen, tai ei ole aikaa tai haluan omaa tilaa ja eristäydyn hetkeksi kaikista...

Se riippuu varmaan mitä haluaa niistä deiteistä. Sellaista huomasin, että Tinderissä harva etsii muuta, kuin seikkailua vaikka muuta kirjoittavat. Myös se, että sun kannattaa olla tyytyväinen et näin käy. Oikea ihminen ylläpitää kanssasi yhteyttä itse niin, ettei sun tarvitse roikkua hänessä. Ota iisimmin ja nauti matkasta. Jos etsimällä etsit, pahoitat vain mieltäsi :) Se oikea tulee eteesi ihan varmasti, mutta jos jokaisen kohdalle, kenen kanssa synkkaa alat miettiä potentiaalista naimisiinmenoa, niin hajtat vain itseäsi. Jos oman ihmisen löytäminen olisi kovin helppoa, kaikilla se olisi heti :) Tsemppiä!

• Alkup

Kiitos vastauksesta! Selvennykseksi kuitenkin, en varsinaisesti roiku kenessäkään. Laitan yleensä muutaman päivän päästä viestiä, jos ei muuten kuulu. Kysyn mitä kuuluu ja kyllä siitä vastauksesta aina näkee (jos sellainen tulee), että kannattaako odottaa enempää. Sitten anna olla.

Olisi mukavampi nauttia näistä hetkistä, jos voisi luottaa toisen vilpittömyyteen. Kyllä minäkin ensi sijaisesti miellytän itseäni näissä jutuissa, mutta en halua antaa väärää mielikuvaa. Jos haluan vain seksiä, niin sanon sen ääneen kyllä. Jos henkilö, joka ei kiinnosta minua enää laittaa viestiä, niin ilmaisen sen hänelle nätisti että siirryn nyt eteenpäin. Jokaisella on toki oikeus tehdä niinkuin haluaa, eikä niinkuin vain minä haluaisin.

Kuten avausviestissä koetin ilmaista, en etsi Sitä Oikeaa hampaat irvessä, vaan ihan lyhyempikin romanssi käy, jos siitä ei jää fiilistä että heitettiin yhtäkkiä syrjään kuin märkä rukkanen. Toki toive parisuhteesta kytee alla, sitä en voi mitenkään kieltää.

Olet oikeassa tuossa, että pitää ehkä miettiä kuitenkin vähemmän, niin ei tule ikäviä yllätyksiä. Vaikeaa se on, kun on niin monta haamuilijaa jo kohdannut.

Kiitos kannustuksesta! :)

• Alkup kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Selvennykseksi kuitenkin, en varsinaisesti roiku kenessäkään. Laitan yleensä muutaman päivän päästä viestiä, jos ei muuten kuulu. Kysyn mitä kuuluu ja kyllä siitä vastauksesta aina näkee (jos sellainen tulee), että kannattaako odottaa enempää. Sitten anna olla.

Olisi mukavampi nauttia näistä hetkistä, jos voisi luottaa toisen vilpittömyyteen. Kyllä minäkin ensi sijaisesti miellytän itseäni näissä jutuissa, mutta en halua antaa väärää mielikuvaa. Jos haluan vain seksiä, niin sanon sen ääneen kyllä. Jos henkilö, joka ei kiinnosta minua enää laittaa viestiä, niin ilmaisen sen hänelle nätisti että siirryn nyt eteenpäin. Jokaisella on toki oikeus tehdä niinkuin haluaa, eikä niinkuin vain minä haluaisin.

Kuten avausviestissä koetin ilmaista, en etsi Sitä Oikeaa hampaat irvessä, vaan ihan lyhyempikin romanssi käy, jos siitä ei jää fiilistä että heitettiin yhtäkkiä syrjään kuin märkä rukkanen. Toki toive parisuhteesta kytee alla, sitä en voi mitenkään kieltää.

Olet oikeassa tuossa, että pitää ehkä miettiä kuitenkin vähemmän, niin ei tule ikäviä yllätyksiä. Vaikeaa se on, kun on niin monta haamuilijaa jo kohdannut.

Kiitos kannustuksesta! :)

Tinderissä niitä on :D joko yli innokkaita tai sitten fleguja. Älä välitä on sielä kivojakin 😁Aivan varmasti 🙂 Itse en ees laita viestiä jos toinen ei ole aktiivinen. Emmä tarvii vaikeasti tavoittelevia. Mut Mä tiedän mistä puhut. Oon kohdannut tälläisen kerran. Mua aina alkaa epäilyttää, kun toinen ei jaksa kirjoittamalla ensiksi tutustua vaan haluaa heti tavata ja mahdollisimman neutraalisti ja mieluummin toisena treffeillä omassa tai mun kodissa... ja vakuuttaa siitä, että on kauhean tosissaan liikkeellä. Tälläisten jälkeen jää hyväksikäytetty ja likainen olo. Älä välitä ja ole tarkempi jatkossa :) muista maailma sinkkuja täynnä 😇

• Alkup

Mä taas en jaksaisi kauheesti koko aikaa kirjoitella ja välillä tuntuu, ettei siihen ole aikaakaan. Ainakaan panostaa. Tosi usein käy niinkin, että jonkun kanssa kirjoittelee vaikka viikon ja sitten vaan taas kadotaan. Tuossa vaiheessa haamuilusta en kuitenkaan ole niin pahoillani, harmittaa vain hukkaan heitetty aika ja vaiva. Mukavampi olisi vaikka viikon sisään tavata ja katsoa synkkaako.

Mut myönnetään, että tässä ajattelumallissa on vähän peiliin katsomista itselläni. Jos haluaa tutustua, niin sitten pitää olla myös valmis viestittelemään.

• Alkup kirjoitti:

Mä taas en jaksaisi kauheesti koko aikaa kirjoitella ja välillä tuntuu, ettei siihen ole aikaakaan. Ainakaan panostaa. Tosi usein käy niinkin, että jonkun kanssa kirjoittelee vaikka viikon ja sitten vaan taas kadotaan. Tuossa vaiheessa haamuilusta en kuitenkaan ole niin pahoillani, harmittaa vain hukkaan heitetty aika ja vaiva. Mukavampi olisi vaikka viikon sisään tavata ja katsoa synkkaako.

Mut myönnetään, että tässä ajattelumallissa on vähän peiliin katsomista itselläni. Jos haluaa tutustua, niin sitten pitää olla myös valmis viestittelemään.

Noe ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia :) itse vain koen, että aika nopeasti (vko max) kirjoittelussa tulee ilmi monta omituista seikkaa, jos niitä on. Itse tykkään tutustua ihmisen mielipiteisiin, koska tuo fyysinen vetovoima on sen verran inhottava juttu, et jos näkee, ihastuu selvittämättä perusjuttuja niin se on kahta kipeämpi... enkä ole aina ollut sitä mieltä ,et täytyy tutustua vähäsen tyypin mielipiteisiin asioista ennen tapaamista ettei käy kipiästi :)

Mut kannattaa tehdä niin kuin itsestä parhaiten tuntuu :)

• Alkup

En tiedä sitten, olenko vain herkkä ihastumaan. Yhtiäkään ekoja treffejä ei tosin ole ollut, että olisi niiden jälkeen ollut kummempia fiiliksiä. Siinä vaiheessa ghostaaminen ei sinänsä siis ole satuttanut. En yleensä ihastu muutenkaan kovin nopeasti tapaamiini ihmisiin. En, vaikka olisivat kuinka komeita tms. Mutta sitten kun tavataan lisää jutellaan enemmän ja löytyy yhteinen sävel, niin sitten se kyllä tuntuu jo tapahtuvan vähän liian helposti. Ei sillä tavalla, että alkaisin sommittelemaan miehen sukunimeä etunimeni perään tai muuta. Ihan vaan semmoisella mielin, että kivaa jos toinen vastaa kiinnostukseen.

Viimeisin haamuni oli vieläpä lähdössä työkomennukselle tässä syksyllä, joten ajattelin että silloin homma varmaan kuitenkin loppuu. Siihen asti olisi ollut mukavaa nauttia hänen seurastaan ja läheisyydestä. Ajattelin että se olisi ollut hänellekin helppoa, kun ei tarvitse etsiä muita (käsitin hänen puheistaan, että seuran löytäminen vaati häneltäkin effortia). Kuitenkin meillä homma tuntui kaikin puolin toimivan. No, en ehtinyt ottaa näitä asioita esiin. :)

• 8020_sääntö

Tavoitteletko kenties niitä ysin ja kympin miehiä? Ymmärrän, että ihmisen täytyy miellyttää silmää, mutta sinun täytyy myös ymmärtää että heille riittää kysyntää. Tinderistä ja muista deittisovelluksista on tehty viralliset tutkimukset ja ne puhuvat kylmää kieltään: 80% naisista tykkää kärjen 20% miehistä, loput 80% miehistä taistelee pohjan perällä olevista 20% naisista. Voit googlata aiheesta.

Kysymys kuuluukin, kannattaako niitä ysin ja kympin miehiä tavoitella? Heille kun riittää seuraa noin muutenkin ja hakevat vain helppoa panoa, selittävät ummet ja lammet kaikkea että saisivat reikää. Lopuksi mainittakoon, että Tinder on noin yleisesti aivan liian pinnallinen paikka mihinkään vakavampaan, toki sielläkin jotkut on tosissaan liikkeellä, mutta melko harvinaista touhua. Onhan noita muitakin deittisaitteja ja appseja olemassa.

• kjkjljljkljl

Höpö höpö!

Vähiten viehättävät miehet eivät tavoittele vähiten viehättäviä naisia! Kyllä ne ovat massapostituksineen erityisesti tavistaisten PIINANA. Hottiksista puhumattakaan..

• Alkup

En tavoittele. Luonne ratkaisee. Olen kyllä ihan kaunis ja hyvävartaloinen itse, joten jotkut standardit on olemassa. Kuten vaikkapa, että huolehtii itsestään ja hygieniastaan. En pidä itseäni täydellisenä, joten en sitä odota toiseltakaan.

Mitä mietin aiempia seurustelu- tai tapailukumppaneita, niin löytyy pitkää ja lyhyttä, vantteraa ja laihaa ja lihaksikasta ja kaikkea siltä väliltä.

Yksi näistä haamumiehistäni oli semmonen ysi tai kymppi. Muut ihan tavallisia, keskenään erilaisia. Tavallisuudessa ei ole mulle mitään vikaa, kuten sanoin: Luonne ratkaisee.

Baarista löydän helposti seuraa, myös niitä ysin ja kympin miehiä helpostikin. Ne vain haluaa pelkkää seksiä, joten pidempää suhdetta on turha kapakoista etsiä.

• vanhapuumametsästää

AP: "ne vain haluaa pelkkää seksiä", mitä sinä sitten haluat? Miksi olet tinderissä ja itket huonolaatuista saalista?
        Voin kertoa, että baareistakin löytyy parempaa, kun osaa valita seuransa. Ei tarvitse harrastaa viikkoja kirjeenvaihtoa, kun heti näkee, millä tasolla mennään.

• Alkup
        vanhapuumametsästää kirjoitti:

AP: "ne vain haluaa pelkkää seksiä", mitä sinä sitten haluat? Miksi olet tinderissä ja itket huonolaatuista saalista?
        Voin kertoa, että baareistakin löytyy parempaa, kun osaa valita seuransa. Ei tarvitse harrastaa viikkoja kirjeenvaihtoa, kun heti näkee, millä tasolla mennään.

Eikö se nyt ole jo tullut selväksi? Haluaisin että ihmiset ovat rehellisiä toisilleen siinä mitä haluavat. Parisuhde olisi kiva löytää, mutta semmoinen vakkari friends with benefits myös käy, niin pitkään kuin toinen ei anna epärehellisesti mielikuvaa olevansa oikeasti kiinnostunut.

En mä kyllä näe baarissa tai missään ensitapaamisen perusteella kuinka tosissaan joku on, kun en siinä vaiheessa tiedä itsestänikään. Ja en erityisemmin enää välitä käydäkään baareissa. Melko harvoin tulee lähdettyä ja silloinkin keskityn mieluummin ystäviin.

Onko se niin, että jos erinäiset miehet ovat olleet minua kohtaan kurjia, niin vika on tietenkin minussa, kun en "osaa valita baareista seuraa" tai käytän tinderiä? Tai koetan jahdata liian komeita miehiä? Toki mietin, missä itse voisin ns. "parantaa sihtiäni" tai toimia muutoin niin, etten altistuisi enää vastaavalle. :)

• pöööööö

No on ihmisillä taas pienet murheet...tarjontaa tuntuu olevan.
      Asuisittepa hiljaisissa maakunnissa...samat ihmiset pyörii joka treffipalstalla.
      Ghostaavat toisen viestin jälkeen.
      Kai sitä on liian ruma rakkauteen...piparista puhumattakaan...
      Taidan siirtyä alakulttuurin pariin...

• mies38v-s

Alkup on joutunut ikävän ghostaamisen uhriksi, ei tuollainen käytös ole suotavaa keneltäkään oli sitten mies tai nainen, jos ollaan nähty useita kertoja pidemmällä aikavälillä ja seksiä on myös ollut, niin kyllä ihmisellä pitäisi olla pokkaa sanoa ettei halua enään jatkaa, kuten allekirjoittaneella.

Olet myös kertonut exästäsi ja silti sinulle on tehty samallaisesti, raukkamaista.

Älä kuitenkaan ole sillä mielin että kaikki kaksilahkeiset tekevät samallaisesti, joukkoon mahtuu myös niitä jotka kunnioittavat toista ihmistä ja eivät toimi noin.

• uytuytuytuy

Kierto on nykyään todella nopeaa, koska sinkkuja on niin paljon.

Täytyy olla to die for -tasoa, jos ei halua tulla max. 3kk päästä vaihdetuksi uuteen.

Pätee niin naisiin kuin miehiin.

• Alkup

Kiitos, koetan olla ajattelematta näin. Täytyy toivoa että niitä kunnioittavia tyyppejä osuisi myös omalle kohdalle. :)

• hullusuhde

vaikeaa on nykypäivänä oikeaa suhdetta löytää. Omani mies oli omalla naamalla netissä etsimässä seuraa, ja olimme suhteessa. no olipas hauska löytö se. :D sama paska möi oman hometalonsa jollekin onnettomalla.

• Alkup

Kuulostaapa kivalta kaverilta. Toivottavasti et ole enää tuommoisen tyypin kanssa. :(

• palstatotuus

AP on taas näitä naisia, jotka pyyhkivät tinderissä vain komeat oikealle. Tämä paljastuu miehen toiminnasta, hän on naisen seurassa vain niin kauan kuin hänen täytyy tai kunnes hänellä on uusi nainen koukussa ja ei enää tarmo tai motivaatio riitä jatkaa edellisiä suhteita.

• Alkup

Luitko mitä kirjoitin ylempänä?

Toimivatko kauniit naiset myös tuolla tavalla? Uusi mies, uuden perään?

Kyllä mä kokisin itse enemmän niin (kuitenkin karkeasti yleisestettynä) että nykymenolla melkeinpä mies kuin mies tarttuu mahdollisuuteen saada pesää, kuin purkka tukkaan. Täytyy vaan nähdä vähän vaivaa, että lohkeaa. Sen jälkeen taas ei ole kauheasti väliä.

Oli miten oli, vika ei voi olla vain minussa, jos joku muu käyttäytyy ääliömäisesti.

• vanhapuumajatkaa

Aloittajalle: Oletko sä jotenkin, ehkä tiedostamattasi, epätoivoinen miehenmetsästäjä, ns.helppo?
        Yrität pitää rimaa korkealla, mutta sorrut kuitenkin hyvännäköisiin, hyvinkäyttäytyviin, hyvinkoulutettuihin pelimiehiin?
        Tyypillinen aloittelijan virhe! Mutta elämästä ihminen oppii...
        Vaikkapa matematiikkaa; yhtälö: Dubain matkan suhde silikoni /älykkyysosamäärään?

• Alkup

Onhan se mahdollista että olen tiedostamattani epätoivoinen tai helppo. Mulla ei ole oikeasti mitään pakkoa löytää parisuhde ja pärjäilen hyvin aika jonkun aikaa ilman seksiäkin. Toki ajatus kumppanista kytee. Siinä mielessä olen helppo, että jos parit treffit jo takana ja kipinää löytyy, niin mielellään otan vastaan seksiäkin. Tämä ei kohdallani vielä tarkoita sitä, että juttu olisi jotenkin vakava. Enemmän se, jos mies puhuu siihen malliin että on oikeasti kiinnostunut. En myöskään pahemmin kysele alussa mitään, että "nähdäänkö me vielä" tai "mitä teet ensi viikonloppuna" tai "ois kiva sitä tai tätä". Koetan antaa asioiden mennä omalla painollaan.

Näistä aiemmista miehistäni (seurustelut ja tapailut) karkeasti arvioiden kolmasosalla on ollut yliopistotason tutkinto, kolmasosalla amk ja kolmasosalla ammattitutkinto. Mulle riittää että pystyy elättämään itsensä. Eniten pakkeja olen jakanut ekonomeille sun muille, joilla selkeästi raha kasvattanut egoa, vaan ei luonnetta. En jaksa sellaista ollenkaan. (Enkä tietenkään olisi kelvannut heille sen jälkeen kun olisivat kuulleet että oma koulutukseni on vain amk xD.)

• Enynomous

Kuulostaa kaikkinensa aika perinteiseltä keissiltä. Tarinassa toistuu näissä aina toistuvat "jotkin standardit" tai muut sen sellaiset. Ne standardit vain ovat naisilla hyvin yhtenevät ja täten myös miesmaku. Tähän kun yhdistetään villiintyneet ja digitalisaation vapauttamat pariutumismarkkinat, niin pieni miesjoukkio lopulta pyörittää ns. pantavien naisten joukkiota.

Sinä olet sentään suosinut myös lyhempiä miehiä, mistä palstayhteisö vallan riemastuu! Mutta kepeistä vakuutteluistasi huolimatta en oikein usko että pystyt objektiivisuuteen itsesi ja haluamasi miesten tason suhteen, koska siihen ei pysty kukaan nainen. Kokemuksistasi päätellen pidät rimaasi kuitenkin turhan korkealla. Niljakkaat saman tasoiset miehet sentään leikkisivät kanssasi pidempään. Markkinat ovat armottomat.

Hieman kiinnostaisi tietää että paljonko on ikää? Naisilla kun parisuhdekysyntä romahtaa siellä jossain kolmenkympin hujakoilla entiseen verrattuna. Miesten taso laskee myös seksin suhteen, mutta aikaa vastaan voi kamppailla terveillä elämäntavoilla. Tämäkin on aika armotonta, mutta naisille toisaalta lätkäistään nuorina käteen kortit joita jaellaan vain prosenttijengille miehistä.

Ja mitä tulee ghostaamiseen, niin ihmiset nyt ovat kusista paskaa. Itsekkäitä ja alhaisia olentoja. Pariutumishommissa kusisuus ehkä näkyy kirkkaimmin, mutta eipä lahkeet koskaan tunnu maailman tuulissa kuivuvan. Sinunkin nuo rehellisyysvaateet ovat vain tanssikutsu nykyajan egoistisille tuotteille. Valitse hyllystä jatkossa viisaammin.

• Alkup

No, ulkonäköstandardeista puhuminen on muutenkin vähän hataraa, koska tosiaan kukaan ei tiedä miltä minä näytän, tai miltä nämä tapailemani miehet ovat näyttäneet. Ikää on jo sen kolmekymmentä, mutta sitä ei kukaan koskaan minusta usko. Bussissa varmistetaan aina että tuleeko aikuisten vai lasten lippu, vaikka pukeudun kuin aikuinen. :D

Omalla kohdalla alttiutta jäädä ilman kumppania korostaa varmasti täydellinen haluttomuus perheen perustamiseen. Tai näin ainakin uskoisin. Kolme pidempää parisuhdetta on jo takana. Kyllä vientiä olisi edelleen, sikäli olen onnekas, mutta nuo lyhyet panojutut ei vaan koskaan ole olleet mun juttu.

Hyvin kiteytit tuon ghostaamisen!

• martti_nurminen

minun vaimo jätti ghostaamalla eli blockkasi ja hävisi olen 9kk odottanut nyt tuli avioero :-( vertaistukiryhmä tähän pitäis olla tai joku joka deittais mun kanssa kun rakastuis uudelleen olin 5v avioliitossa

• yksinhyvä

Miehet nykypäivänä käyttävät meitä naisia hyväksi. Minäkin sorruin mieheen joka puhui kauniisti ja tuomitsi jopa pettäjät ja epärehelliset ihmiset.Tulimme hyvin toimeen olimme paljon yhdessä.
      Kunnes hän eräänä perjantaina perui tapaamisen oli sairastunut eikä halunnut tartuttaa.No kuulinpa et nähty kapakassa joten menin käymään ja siellähän oli aivan terveenä seuralaisen kera.Jälkeenpäin minulle on kerrottu et kun olin töissä hän istui kapakassa iskemässä naisia ja samoin iltaisin saapui kapakkaan sovituille treffeillle aina 23 jälkeen taas yöseuraa haki. Jätettyäni yhä yrittää soitella ja viestejä laittaa Rakastan vain sinua olet minulle tärkeä. Tuntuu et nykypäivänä miehet ei halua olla vain yhden naisen kanssa vaan koko ajan uutta etsivät.En itsekkään naimisiin ole menossa haluaisin vakituisen miehen joka olisi yksin minun eikä juoksemassa heti toisen kainaloon Mut nykyään turha odottaa rehellisyyttä ja uskollisuutta.

• Hu huh. Näköjään ei ole ongelma vain mulla, kivaa ja rehellistä ihmistä on vaikea löydä :( Yks mitä olen oppinut Tinderin kautta miehistä on se - voi vitsi miten miehet valehtelevat, valehtevat ja vielä kerran valehtelevat. Siis oikeesti niiten sanoilla ei oo mitään tarkoitusta. Olen sen myödä muuttunut ite tosi neutraaliksi niiden sanoista ja unohdan ne saman tien kun ne sanoo jotain. Vaikka olen tavannut aika monta tosi kivaa ja miellytävaä miestä kenen kanssa mä oikeesti kuvittelisin vaikka seurustelemassa, mutta ne haluaa kaikkea muuta paitsi parisuhdetta. Ja olen muuttunut tosi tosi varovaiseks. En uskalta luottaa enään kenenkään koska tiedän että se vain luokkais mua itseni. Ghostaamista ei ole mulla tapahtunut onneks vissi tavallaan koskaan, mutta kyllä jonkun miehen yhdeyksissä oleminen on tosi harvoin tapahtuva ja niillä sopivana aikana. Tulee tunne et en haluaa enään tutustua miehiin eikä toivota mitään aitoa ja kaunista vaikka läheisyyshaluu on aika korkea. Ja välillä kun olen ite ihastunut enemmään ja ymmärtän että mieshenkilön puolella sitä sama ei tapahtu sitten rupen ite pikkuhilja ghostamaan tai puhumaan tosi harvoin. Omasta mielestä oon nätti, hauska, sosiaalinen ja tosi ystävällinen nainen. Mikään niku ei oo mun mielest vajaa. Aika vaikea on toi deittailu.

• vuoropäivinvieraissa

Ota varattu mies niin tiedät mitä saat.

• Alkup

Kaikista isoin kusipää olikin eräs varattu. En todellakaan tiennyt mitä sain. Siinä nuorempana tehty virhe, jota en välitä toistaa. Ei ole toisten omat houkuttaneet yhtään sen jälkeen ja se on ainoastaan hyvä.

• nainen30000

Jos haet suhdetta, kokeile jotain muuta sivua. Oletko tehnyt heti alussa selväksi tapaamillesi miehille että etsit vain vakavaa suhdetta? ja sitten katsot heidän ilmeet että tuleeko vaan jotain hiljaisia hymyjä, tai vaihtavat aihetta äkisti? tai sitten älä sanoa mitään mitä etsit, kysyt vaan kuin muina miehinä että mitä toinen etsii: suhdetta, kaveria, vai jotain muuta? kyllähän siitäkin voi jo jotain päätellä, vaikka moni valehtelee. Oikeastaan enemmän voi päätellä eleistä, exäni oli myös sellainen valehtelija joka antoi olettaa enemmän ja viihtyikin paremmin yksin sinkkuna eri naisia tapaillen. Hänet sain tavallaan heti kiinni tuosta eleiden perusteella, hän valehteli ja kääntyi pois. Olisiko tässäkin kyse siitä että haluat luottaa ja uskoa? aina se ei kannata, yleensä rehellinen ihminen katsoo silmiin ja kertoo mitä hän aidosti etsii, vai etsiikö mitään. Jossain vaiheessa opit huomaamaan kuka on tosissaan ja kuka ei.

• Alkup

Luehan kommenttini tarkemmin siitä mitä etsin. :)

Olen kertonut kyllä millä mielin olen liikenteessä. Tuntuisi tyhmältä sanoa heti kättelyssä, että sitten jos et enää halua nähdä minua, niin voisitko ilmoittaa? Tai voisitko olla esittämättä aitoa kiinnostusta, jos sitä ei ole? Noissa lähdetään heti negatiivisesta olettamuksesta, että toinen käyttäytyy kuin kusipää. Ei kauhean houkuttelevaa.

Sen sijaan, koetan olla nyt tarkempi juuri eleiden ja sanottujen asioiden reaktioiden suhteen. (Kuten ehdotit.) Ja tietysti sen, etten oleta enää mitään. Voi olla että kyse on tosiaan, kuten sanoit, siitä että haluan uskoa ja luottaa. Kyllä mä mielummin olen lähtenyt aina ajatuksesta että toinen on vilpitön. Ehkä se ei vaan kannata.

Kurjalta kuulostaa kokemuksesi exän suhteen. :( Se taisi kuitenkin opettaa sinulle aika paljon? (Vaikka eihän tuollaista toivo kenellekään.)

• maailmanärsyttävintä

Kaikkein ärsyttävimpiä ovat miehet jotka tekevät katoamistemput/toteavat ettei kiinnosta ja menee viikko tai vuosi niin ovat taas yrittämässä! Eli kun eivät enää kelpaa jollekin vakiokumppanilleen tai muille, palaavat yrittämään jälleen toisia jotka "saattavat" nyt huolia. Lähes kaikki tapailemani miehet ovat käyttäytyneet noin, muutama poikkeus. Joidenkin miesten mielestä on kait jotenkin hauskaa "metsästää" naista jolle ei heti kelpaa ja jos kelpaa se kiinnostus lopahtaa kuin seinään. Ei kannata seurustella epävakaiden ihmisten kanssa, tuossa voi olla taustalla jotain kaksisuuntaista mielialahäiriötä jos mies vannoo etsivänsä vakavaa suhdetta ja yks kaks peruukin asian kertomatta edes syytä

• Alkup

Noissa tapauksissa on jo aika selvää, minkä perässä viestitellään. Kyllähän silti on niitä, jotka uskoo että viestittelijälle tuli oikeasti ikävä juuri häntä. Vaikka oma arviointikyky on tässä todistettavasti päässyt jonkun kerran pettämään, noin tyhmä en silti ole.

Asia erikseen, jos ollaan alun alkaen oltu reilulla meiningillä tekemisissä, ilman kusetuksia ja kyseessä kiva tyyppi. Silloin voi hyvillä mielin halutessaan ottaa uusiksi. Tai ainakin minä voin. Saatan olla yhteyksissä itsekin. Mut tietty metsästäjätyypeille tällainen toiminta on melkoinen turn off.

• pelinhenki

Voi jee kuinka tästäkin on saatu joku itkuvirsi kun ap:ta kaltoin kohdeltu KOKO mies sukupuolten taholta...

Otetaan pieni esimerkki Axl Smith joka kaatoi naisia satoja ja ei varmasti antanut kuvaa ennen tapaamisia että sormuksia tässä ensimmäisenä jaettaisiin vaan antoi kuvaa treffeilläkin että tämä tapaamansa nainen on "yksi ja ainut oikea..." .nämä naiset oli ensitreffeilläkin haarat levällään josko seksinvoimalla onnistuisi ja varmasti olivat tietoisia siitä että muutkin naiset on kiinnostuneita ja se kilpailutilanne naisten kesken houkuttaa tähän peliin osallistua ja näyttäminen naisystävilleen ja tässä pelissä ei ole sillä naapurin-penalla jakoa kun tässä pelissä onnistuu vain se harva miesryhmä (10% miehistä)....nämä naiset löysivät aika nopeasti sen "kemiansa" mutta tosiasiassa ei löytynyt vastakaikua....ja sitten nämä ihastuneet naiset itkivät kuin ap....ainut moka minkä axl teki kun video kuvasi nämä seksisessiot...

Olen aina ottanut pienen esimerkin jos 10 naista ja 10 miestä kohtaavat esim. ravintolassa niin ei nämä 10 naista voi olla pelkästään kiinnostuneita juuri tästä yhdestä miehestä vaan hän joutuu keskittymään vain tähän yhteen naiseen ja huomioimaan sen ja 9/10 naisesta joutuvat nuolemaan näppejään tai tyytytymään näihin jämäpaloihin 9/10 miehistä.....mutta netissäpä tämä yhden miehen pelisysteemi toimiikin kun ei ole samanlaista kilpailutilannetta naisten kesken ja ette tiedä näistä muista naisista tai sitten ette tiedosta.

Se on sitten eriasia kun AP kirjoittaa että hän pystyy ja osaa valita näitä livenä näitä 9-10 luokan miehiä että suuret luulot itsestään ja samaan syssyyn kirjoittaa näistä friends with benefits systeemistä ja toiveistaan....

• Alkup

Ainut asia, mitä olen peräänkuuluttanut, on rehellisyys. Mies SAA haluta vain seksiä ja niin saan minäkin. Minä olen miehiä kohtaan rehellinen siitä mitä haen, etsin tai heiltä toivon ja samaa rehellisyyttä toivon heiltä. That's it. En halua, että esitetään kiinnostuneita, jos halutaan vain seksiä.

Koko miessukupuolen leimaaminen kelvottomaksi muutaman mädän haamun perusteella on kyllä typerää. Tuollaisiin itkuvirsiin sortuminen hävettää aina jälkikäteen ja sietääkin hävettää.

Olen koettanut olla asiassa myös objektiivinen ja pohtia, missä itse teen väärin. Se on ainut tapa mennä eteenpäin, koska tulevien pettymysten käytökseen en voi vaikuttaa. Ainoastaan omaani.

Se ei mitenkään päin yllätä, että minut leimattiin oitis liian korkeatasoista miestä metsästäväksi "tavisnaiseksi". Ja kun kerroin olevani hyvännäköinen, niin sitten seuraavaksi minulla on suuret luulot itsestäni. Tämä nyt on raaka yleistys, mutta tuntuu siltä, että miehillä on jokin kollektiivinen tarve vierittää aina toistensa tekemisiä naisen syyksi. Tai ainakin osa sitä.

Onko naisen ulkonäkö niin merkityksellinen juttu, että jos on hyvännäköinen, niin silloin kukaan ei muka kohtele rumasti? Sekö tämä viesti on? Ehkä olenkin ollut väärässä...

• maijaraumaltraumatisoitu

Miehet on epäkypsiä ja kieroja. (eräät naiset myös) :D mInulla on kokemus siitä miten olin jo kihloissa miehen kanssa, siis suhteen luulisi olevan pysyvä. Mies tapaili naista, nainen miestäni, ja vieras nainen sanoi että minut pitäisi "hakata". Mietin kyllä missä seurassa sitä oikein liikkuu. :D

• katoavatmiehet

Ihmiset on valmiita satuttamaan toisaan kuinka paljon vain, kyttäämistä, vainoa, väkivaltaa, pettämistä, vääriä uskomuksia.. Kunhan vaan ei itseä satu. Niin se on vaan "hyvä" elellä. Ihmisten käytösongelmat, julmuus ja väkivalta on räjähtänyt massiivisesti, Nus**taan , tehdään lapsia jne. Mutta sitten niistä ei huolehditakaan. ja taas , niin se on "hyvä" ihmisen elellä....samoja jannuja pyörii suomi24

• korvenjannu

Mikähän se mahtaa olla tämä tinderi?

No sen minä tiedän että netistä on kysymys,mutta liekkö joku seurustelu foorumi?

Älkää hyvät naiset olko aina jossain netissä,jotenkin ihmetyttää tämä aika,seurustella netissä.

Ihmeellistä on tämä aika,ukot rustaa näytölle uskotellen naisille ilmeisesti itsestään huimia.

Ei kai sitä kaveria ihan väkisin pidä hakea,sitten kun sattuu kohilleen niin passaa tarinoida,minulle ei varmaan ole kukaan nainen selvinpäin osoittanut kiinostusta,mutta pienissäpäin sitten jonkin verran,minä sitä en vaimoa hevillä ota,kaverina voisin olla mutta en hevillä sen enempää.

45 vuotta on lasissa ,joku hyypä tuossa viikko takaperin arveli ikäni olevan 35v,kyllähän se tuntu mukavalta,tai liekkö jauhanut omiaan mistä näitä tietää.

Kyllä se on harva mies täydellisen rehti ja esiintyy omana itsenään netissä ja tuolla baareissa.

Tulipahan tuossa nyt vilkastua millä sivustolla olen,tämä onkin jokin treffi juttu,en siis todellakaan hakenut erikseen kyseistä sivustoa vaan katsoin mikä juttu on meneillään suomi 24.

No nämä nyt oli minun näkemyksiä ja niitä ei toina noteerata tämän enempee.

Koittakkeehan pärjätä,jättäkkee tämä suhde puoli käytäntöön,ei se kirjoittamisella oikein toimi,tai niin voisin kuvitella.

• Ehkä olen sit ruma ja huono sängyssä, vaikka toinen muuta väittää

No ehkä syy on sitten tuo jälkimmäinen, jos ei halua seurustella vakavasti, eikä edes puolivakavasti niin miksi hylkäisi hyvän sänkyseuran?

• Alkup

Tässäkään en sitten ymmärrä, miksi täytyy kehua toisen sänkytaitoja, jos toinen ei edes miellytä.

Ehkä syy löytyy siitä, että edellytän turvaseksiä. Kaikkihan eivät siitä nauti ja harmittavan moni selvästi olisi valmis jättämään kumit pois, jos vaan mahdollista. Mutta mä en siihen suostu, kun ei ole muutakaan ehkäisyä nyt käytössä, enkä sellaista hanki vain jotta voisin vedellä uusien tuttavuuksien kanssa paljaalla.

• Alkup

Alkuperäinen jatkaa...

Olen nyt hyvin satunnaisesti tavannut uutta kaveria tässä syksyn mittaan. Harvinainen tilanne, että näin monta kertaa ollaan nähty, muttei vielä kertaakaan päästy sänkyyn. Hän asuu toisella paikkakunnalla, joten edellyttää vähän järjestelyitä tapaamiset, yökyläilyistä puhumattakaan.

Tämä mies nyt ei ole 190cm miesmalli tai rikas ekonomi. (Kuten jo kerroin, sillä ei ole MINULLE väliä.) Hänen seurassaan on rentoa ja aina tosi hauskaa miellyttää minun silmääni. Seuraavalla tapaamisella mennään varmaan sänkyyn. Mitään hänen tähän asti puhumaansa en ole ottanut kauhean vakavasti. Kiinnostaa nähdä, mitä tapahtuu seuraavan tapaamiskerran jälkeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe