Eli siis, hei olen Suomesta ja tahtoisin laihtua. Olen 12v tyttö ja olen noin 166 cm pitkä 54 kg painon kanssa. Omasta mielestäni olen todellakin ylipainoinen ja en tahtoisi olla tässä painossa, kuten se on selvää. En saa harrastaa mitään liikuntaa tuskin edes mennä koiran kanssa kävellään tai ystävälle, edes kävellä bussille! Vanhempani myös aina ovat kanssani vain kun syödään katsomassa jokaista liikettäni. Heidän mukaan en saa liikkua ollenkaan ja minun täytyisi syödä YLI 2000 kcal päivässä. Ei siinä ole mitään järkeä?!? Haluasin menettää 45 kg asti mutta ei tunnu onnistuvan heidän takia, tarvitsen apua!! Haluaisin jopa joinakin päivinä vain oksentaa jonkun ruuan jälkeen että tulisi parempi olo mutta en voi oksentaa vaikka olisin edes kipeä, kuten esim. Oksennustaudissa tai norossa. Auttakaaaaa, mikä teidän paino/pituus on/oli??
Olenko Oikean Painoinen, olen mielestäni läski
Laihduttaminen
1
89
Vastaukset
- EnSyöPullaa
Olen 170 cm ja painan 46 kg, mutta haluaisin lihoa ainakin 5 kiloa. En oikein uskalla harrastaa liikuntaakaan, koska pelkään etten jaksa syödä tarpeeksi korvatakseni menetetyt kalorit. Silti liikun kyllä luonnostaan aika paljon ja joskus unohdan syödä. Silloin kun syön, syön ihan tavallista kotiruokaa, en juurikaan herkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738