Tuossa pari sekuntia sitten ikkunan alla joku jannu heitti jotain bullshittiä tytölle, jolla hän sai tytön nauruhermot liikkeelle.
Kunpa itsekin olisin nuori, kaunis, villi ja menevä. Vaihtaisin oikeasti tämän ylemmän korkeakoulututkinnon, premium auton ja kalliin asunnon Helsingin keskustassa siihen hetkeen, kun minulla olisi jotain merkitystä jollekin yksittäiselle ihmiselle.
Voi jeesus, että kaipaan rakkautta
YksinäinenMies82
6
137
Vastaukset
- nainen.on.loinen
Jos noin tekisit, niin sitten et ainakaan naista saisi.
- YksinäinenMies82
Tarkoittanet, että miehen ei tulisi olla naisten rahastettavissa oleva himokas hölmö?
- Nainenjep
Hienoa. Olet oppinut jotakin tärkeää elämästä. Voit viisauttasi sitten jakaa lapsillesi. Eiköhän se siitä muutu valoksi, kyllä jonkun tapaat :)
- JaJeesusVastaa
Joo, voin minä sinua rakastaa. Olenhan Jumalan poika, tai siis Jumala.
Mut hei, voisi olla huonomminkin. Voisit olla nainen ja 10 vuotta vanhempi.
- nussiennn
Älä vaihda mitään vaan lisää tuohon vielä kiva nainen! Esim. ihana Latino!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022