Eli mulla on ps4 kotona nyt hommasin mökille ps4 konsolin koska en viitsi raahata konsolia mukana, pystynkö lataamaan digitaaliset pelit tuohon mökki konsoliin ja pelaamaan kun käytän samoja tunnuksia molemmissa konsoleissa?
Ps4 kaksi konsolia yksi tunnus
4
826
Vastaukset
- EtEtEETETETET
yks tunnus per konsoli
- Konsolimiäs
Vaikka toinen konsoli on offline kun toista käytetään?
- konsolikolli
pelaa, siis voit pitää vaikka kolmea ps4 mutta vaan yhdessä kerrallaan inessä tunnuksilla.
- werkku1
Kuten yllä mainittu, kyllä, pystyy lataamaan digitaaliset pelit niin että ovat kummassakin konsolissa.
Koska konsolit ovat ihan eri paikoissa, tuskin sitä on kirjautuneena sisässä kummassakin yht'aikaa, joten ei ongelmaa.
Käyttää sitten joko flash-tikkua tai Plussan kautta tallennuspalvelua, jos haluaa siirtää pelisavet varmuuden vuoksi siten, että voi jatkaa pelikohtaa konsolien välillä.
Ne kenellä on PS3 ja PS4 ja haluavat käyttää niiden välillä samaa ID:ta, se kyllä onnistuu samaan aikaan kirjautuneenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184