Mikähän elokuva vois olla kyseessä?
Mies ja nainen, pariskunta, on kidnapattu. Mulle ei selvinnyt, että miksi, mutta taisi liittyä jotenkin siihen mieheen ja sen bisneksiin. Miljöö vaikutti lämpimältä, ehkä jopa trooppiselta.
Heitä pidettiin erillään, nainen oli jossain mökissä yhden sieppaajan kanssa. Pyysi saada piirtää, koska se rauhoittaa häntä. Myöhemmin he jahtasivat molemmat luudan kanssa rottaa, torakkaa tai jotain vastaavaa.
Pariskunnan mies taas oli jossain muualla sidottuna tuoliin ja paikalla oli ainakin yksi mies ja nainen. Nainen oli vissiin joku vosu, koska se muistaakseni harrasti heti seksiä sen tuoliin sidotun tyypin kanssa, kun toinen sieppaaja oli mennyt jonnekin.
Tämä tuli televisiosta joskus monia vuosia sitten, joten tuskin kovin uusi elokuva on kyseessä. Kiitän jos joku osaa tämän perusteella sanoa mikä elokuva on kyseessä tai osaa edes ehdottaa jotain.
Elokuva, jossa kidnapattu pariskunta?
Osaatkovastata
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481