Naiset kertoneet miten rennon kivaa on paneskella ilman sattumisen pelkoa normaalin tai pieni gigulisen kanssa.
Kaikki tutkimukset ja kahvipöytä keskustelut tukevat sanontaa koolla ei väliä.
Kun normaali paras 12x11cm ?
Silti huomannut naisten miesten omanneen ainakin levossa paksut gigulit. Ellei miehellä ole kauniit kasvot niin naista ei irtoa normi/pienellä gigulilla kuten suurella.
Voisiko naiset tunnustaa ja viralliset tahot miten isompi aina parempi.
Totuuden aika koittaa.
10
933
Vastaukset
- Mirrkkuli
Hän oli oikeassa. Iso tuntuu paljon paremmalta.
- 02920
Olen huomannut,että naiset tykkää kun mul on noin 20x5. Irti ei meinaa päästää...
- Kaikkonen-muttei-kanki
Eli et meinaa saada mittaa irti perseestäsi. Imaisi niin sanotusti vaguumiin. Juo parafiiniöljyä litra päivittäin niin kauan kuin vaguumi laukeaa ja vapauttaa mitan.
- Ewert-Hyppönen.Loimaa
Itellänikin pieni pirri ja kaikki tykkää.
- senkin.möhömaha
Ne on Asko valehdelleet sulle.
- tyttö_jostain
Naiset ei kohteliaisuussyistä viitsi sanoa kuinka turhauttavaa on pikkukullisten kanssa paneskella!!!! Kyllä iso tekee hyvää.
- Niiloyrjänä
"Ei ole mulla yhtä iso kuin isälläni,
mutta hyvin olen pärjäillyt nysälläni - -." - Niiloyrjänä
"Ei ole mulla yhtä iso kuin isälläni,
mutta hyvin olen pärjäillyt nysälläni - -." - eotp
Viralliset tahot voisko vahvistaa...aasi. Ei naisia kiinnosta pikkupippelit.
Ei voi yleistää mutta parasta seksiä olen saanut isommanpuoleisilta miehiltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022