kioski grilli baarin,ideaan olen saanut kannatusta suppeasti,kysyn kuitenkin asiantuntevalta yleisöltä,kiitokset vastauksista,oluet tarjoillaan avajaisissa.
olen suunnitellut perustaa keskustaan
20
1130
Vastaukset
- Näinmesenkoimme
Jos siihen keskustaan Jäämerentielle, Reposen ja muitten kulmille niin saattais menestyäkkin.
- pakkotwerkkaa
Jos siellä on gay-strippari esiintymässä joka vklp niin tulen käymään.
- valitanvain
En tule ikinä käymään. Olen pahoillani. Valitan.
Ja ideasi on typerä, ikkävä kyllä. Valitan, olen pahoillani. - grillibaari
juurikin tälläisiä kommentteja odotin kuin `valintavain` kirjoittaa ,typerä idea ,ikkävä kyllä,no eikö kyseiseltä kirjoittajalta löytyisi jotain kehittämisen arvoista kommentoitavaa,olet tärkeä vaikka et kävisikään yrityksessäni,eikä tarvitse olla pahoillaan.
- Ranskalaiset
Hampurilaisia, pizzaa ja kebabia on jo kylässä tarpeeksi. Kunnon pihviä ei missään.
- hampparit
tuleeko yökerho eli nightclub,streptease,hieronta pisteitä,paikkakunnan paras pihvipaikka,itäeurooppalainen järkäle ovelle?
- mmnnmn
huolimattomia naisia
- jkjkjkjks
tervetuloa
- kyllätulee
ravintola toimintaa suunnitellaan asia etenee pikkuhiljaa,tulee siis kylälle suuremmassa muodossa kuin aluksi suunnittelin.
- tuhnutellaan
virallinen tuhnuhuone olisi kiva saada ravintolaan
- blackjackki
ihan oikea ruletti olis kiva.
- parastapöytään
Jospa saataisiin tänne oikea ruokaravintola, sellainen keittiömestari vetoinen paikka, jossa tarjottaisiin sesonkimenuja ja yllätysmenua kuukausittain. Semmonen mitä löytyy paremmista kaupungeista.
- juupajuujuu
kaikkia vissiin tulloo juu
- tuleetulee
hiljaa hyvä tulee.
- jatketaanyhdessä
ehdotuksia kuunnellaan,vuoden lopussa painatetaan lisäksi lehtinen jossa tiedustellaan kaikenmoista.
- tankerno
Nyt olisi yritykselle tilat tarjolla, kun Rooperanten kiinteistö on myynnissä.
http://www.helmetlkv.fi/kohde/liiketiloja-2-kpl-sodankyla-jaamerentie-11/ - thanks-bu
kovin on aneemista minun näkökulmastani,ei kiitos.
- Tap8
Onko Rooperante lopettanut, kun tilat myynnissä? Myydään tonttina, eli aika huonokuntoinen kiinteistö taitaa olla.
- buukkaus
edellen katsellaan.
- nakkari2
ei taida kannataa, täällähä on jo meijän oma nakkari huoltsikoilla omat grillit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086