Kiinailmiö

PPAP22

Olen katsellut tässä sen verran pitkään tätä Kiinailmiötä koskien juurikin puhelimien valmistusta Kiinassa, että päätin antaa koemielessä periksi. Tilasin BluBoo S1 netistä. Palataan asiaan kun luuri saapuu.

4

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPAP22

No niin, tulin,näin ja lunastin. Hinnaksi muodostui 174 euroa veroineen. Käytössä ollut nyt 2 viikkoa. Kokemukseni on pääasiassa myönteinen. Kaikki toimii hyvin omiin tarpeiseeni jne. Ainoa asia mistä en pidä laitteessa on volyymi/power nappien/säätimien herkkyys. Meinasi aluksi mennä hermot, mutta nyttemmin olen tottunut. Näyttö on Sharpin 1080p LCD IPS ja hyvä (ei mitään erikoista).Akku on kooltaan 3500 mAh/polymeeri . Kesto minun käytössä ok (mailit.sossu,uutiset, hiukka tubea,hiukka radioa, spotify). En pelaa pelejä, mutta kyllä tuolla voi pelata kaikkea, mitä play kaupasta löytyy . Piirisarja on Helio P25, 4 Gigaa RAM, 64 Gigaa ROM. Kuulokeliintäntää ei ole, mutta type C kuuloke adapteri tulee laitteen mukana.Samoin kuin TPU case ja panssarilasi. Takuut saa unohtaa,semminkin kun laitteen lähettäminen Kiinaan maitse ei liene vaihtoehto? Kaiken kaikkiaan sanoisin tämän päähänpiston olevan erittäin OK.

• eimaksavaivaa

Tämä huonoja arvosteluja saanut Xiaomi Mi Mix kopio joita Kiinassa riittää on kuin pisara kopioiden meressä. Tuolla rahalla olisi saanut jo hyvä laitteen Suomestakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=wPMRqT__iSg

• PPAP22

Tubehan se onkin asiantuntijoiden mekka. Asiat pitää osata laittaa mittasuhteisiin. Saahan tuolla rahalla toki luurin täältäkin, sehän ei ollut tuon hankinnan pointti :)

Toimii tuo lelu ainakin minulla mukisematta. Toisin sanoen minä olen tyytyväinen hankintaani.

• Nokiavitonenko

Joo, asiakas itse päätää onko hän tyytyväinen ostamaansa tuotteeseen. Minulla on Lumia 735, ostin sen silloin kun sen valmistus oli lopetettu ja viimeisiä myytiin reilulla satasella. Se on todella hyvä puhelin/hinta. Käyttäisin sitä vielä vuosia, mutta sen ohjelmat eivät toimi enää häiriöttömästi tuen loputtua, joten joudun ostamaan jonkin uuden. Se on joku Android-luuri, jossa on Nougat-versio. Aloittajalle on oikea asenne, hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe