Eli kyseessä olisi tekstipohjaiseen pelaamiseen liittyvää hakua.
Olen pelannut fantasiaa, nykyaikaa, keskiaikaa, realismia, eläimillä, anthroilla, K-18. Siis laidasta laitaan.
Ohjaksissa ollut niin miehiä, kuin naisiakin. Useampaakin on tullut ohjattua.
Olen 30-vuotias ja akkapuolinen. Rakastan roolipelaamista ja tykkään tehdään netissä löytyvillä dress up tai avatar makereilla, pelihahmoja, myös netin valokuvia käyttänyt hahmoissa.
Sinulla ei tarvitse olla kokemusta pelaamista, vaikka itse olen sen 10 vuotta pelannut. Ja jos peliviestiin tulee enemmän kuin kaksi lausetta, niin se on OK minulle. Voit olla akka- tai ukkopuolinen, minua se ei haittaa. Mutta jos onnistuu K18-pelit, niin toivon, että ikää myös löytyy. En nimittäin halua rankempien pelien kautta aiheuttaa kenellekään 9-vuotiaalle traumoja.
Aktiivisuudesta voidaan sopia erikseen, sillä itselläni on aika ajoittain aktiivisuustaukoa, oman terveyden vuoksi.
Pelejä olis tarkotus pelata joko Skypessä tai fb:ssä.
Jos sinua siis kiinnostaa pelailla laidasta laitaan kaikenlaisia pelejä, raakalaisuuksista lässyihin räkkäysdräämään, niin laita skypeen viestiä aikkunokkea, tai sitten tämän s24 postiin.
nimimerkki[miukumauku]suomi24.fi
Ropekamuja haussa
superextralarge
2
134
Vastaukset
Voi vitsi. Huomasin että on kirjotusvirhe. Mun skype on siis aikkunokkela.
- Fairytella
Yv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239