Kannattaako kalaportaitten teko kemijokeen ja kalankäsittelypaikan tekeminen kemijärvelle?
Jos bioreffin tehdas tulee,niin edellä mainitut projektit on rahan haaskausta.
Kalat ei nouse paskaveteen eikä paskakalojen käsittely tartte kun ulkohuussin jos näitä
jätevesikaloja syö.
Bioreffiläisille tiedoksi että jos se on miljardihommaa,niin varmaan on rahaa tehdä suljettu paskan käsittely laitos.Kemijokivarren asukkaat ja kemijärviläiset nouskaa vastarintaan.
Mitä vaikuttaa kalaportaitten teko ja kemijärven k
12
174
Vastaukset
- KylläVainJOO
Kannatan! Kalat on tärkeämmät kuin miljardit. Hyvää Kemijoen lohta meille. Ei biosellua.
- äähhh
huono provo
- gid
Mene kuusamoon tekeen liippoja.
- kalakalaa
Tosiasiassahan mm. Kuha on alkanut viihtyä ja lisääntyä pyydettäväksi Kemijärvessä joten onko syytä tätä kehitystä estää? Ja muikku sekä hauki.
Kalaportaat ja kalahalli; kaksi hyvää asiaa joista ei parane luopua. - valintaperusteet
On tehtävä valintoja. Tehdas vai kalatus ? Taitaa kääntyä kiinalaisten puoleen ?
- valintaonselvä
Tuskin kääntyy kiinalaisten puoleen, eivät edes kiinalaiset itse..
Kalassa on paljon mm. proteinia jota keho tarvtsee, ja mieli - huihaivei
Kiinastako tuodaan jälkipolville puhdasta vettä ja kalaa?
- Onkija_
Kalaportaitten teko ei kannata, ainakaan siinä mielessä että merilohi muka nousisi kaikkien
8 padon yli Kemijärveen ja kalankäsittelypaikan rakentaminen esim Tonkopurolle olisi
ainakin yhtä järkevää ! - seskapallu
Aloittajan kanssa samaa mieltä: tunkekaa sellutehdas hanuriin.
- Kemininssi
Sellutehdasta ei tarvitse työntää hanuriin, kun se tulee (kaidi) ja niitä onkin jo useita,Perämerellä. Ajan kanssa kala sitten nousee....jopa Naruskajoelle, niin kuin ennen. NÄIN Kemijoen vesistö sotkeu,,,!
- laksatiiviä
haukia joka paikka täynnä nehän syö kaikki poikaset
- gid
Kemikaaleilla ja tehtaan paskoillako ne pitää lopettaa?Mitkä poikaset elää paskakemikaalivedessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471