Vuoden verra ellei yli on vahvari ollut irti autosta kun yhtäkkiä lopetti toimintansa. En jaksanut sillon alkaa tutkimaan vahvaria, mutta kun soittimelta tulevia kaiutinjohtoja tutkisin niin huomasin että yksi johto yhdestä paikkaa oli kulunut puhki. Eli ottanut - yhteen ja vielä runkoonkin kiinni, ellei pahempaa.
Sulakkeet on oon kattonu silmällä että toimii, mut voiko vika silti olla niissä vai mistä vikaa kannattaa alkaa etsiä? Komponenttien nimistä mulla ei ole mitään tietoa niin jos joku keksii jonkuntutkittavan kohteen, niin kuvailisi sitä hiukan. 4-kanavainen Ground Zero, gzta 4125x
Lisään pari kuvaa komponenteista ja juotoksista kun löydän ne.
Kaiutinjohdot otti yhteen
nytkorjataan
3
141
Vastaukset
- nytkorjataan
Siinä kuva kohdasta jossa syy vois olla
https://1drv.ms/f/s!Aj-_SKXjp2EQlCGgMnhBfaDisVG6- nytkorjataan
Tuo juotoksien puolelta oleva kuva taitaa olla päälipuolelta vasen etureuna. Virtalähde siinä kohtaa taitaa olla
- minäsinävainjou
SUlake sieltä on palanut jostain. Sen takia niitä siellä on, että jos noin pääsee tapahtumaan niin sulake hajoaa eikä laite. En tiedä mitä tarkoitat soittimelta tulevalla kaiutin johdolla? rca:ta vai jotain muuta johtoa? Voi myös olla, että soittimesta on mennyt kanava pimeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337