Huawei vai Oukitel?

Kumpikiinalaisista

Kumpi on parempi Huawei P8 lite vai Oukitel C3? Huaweissä akku ei ole vaihdettavissa itse, mutta Oukitelissä sen pystyy vaihtamaan itse ja sitten Huawein akun vaihto maksaa liikkeestä jotain 49 euroa. Pienituloiselle ja keskituloisellehan se on paljon akun vaihdosta, mutta entä jos tunnen elektroniikkaa ja tietotekniikkaa tuntevan ja osaavan serkun, joka voisi hoitaa tuon akun vaihdon niin kumpi kannattaisi valita Huawei vai Oukitel? Nehän ovat kumpikin kiinalaisia, mutta akunkesto ratkaisee ainakin minun osalta tämän. Oukitelissä on kuulemma hyvä akunkesto ja yli 1000 mAh:n akku. Kummassakin on Android.

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paremmanpuolesta

Elikkä kumpi on laadukkaampi ja parempi valinta Huawei vai Oukitel? Missä ovat asiantuntijat? Tulkaa tänne, kiitos.

• Mitäminämeinaan

Olkoot, pidän kummankin äidilleni Oukitel ja mulle Huawei. Buuhahaa. Mitäs meinaatte?

• iludroid

Oukitel on kiinamerkkien heikoimmasta päästä laadultaan, Huawei parhaita. Suosittelen pysymään kaukana Oukitelin tuotteista. Nimimerkillä kokemusta on. Koskaan ei tiedä, millä hetkellä puhelin hajoaa. Liitteenä pari tuoretta kommenttia Oukitelin parhaimmistoon luuluvista K10000- ja K10000 Pro -malleista.

Hintaluokka on niin edullinen, että varaosien metsästämisen sijaan on helpompaa ostaa uusi luuri tilalle. Se on toki selvää, että Huaweihin varaosia saa, Oukitelin osalta on hiljaisempaa.

Esimerkkinä halvoista ja hyvistä puhelimista tällä hetkellä saa Huawei Y6 2017:n 99 euroon ja äskettäin oli Moto G5 99 eurolla tarjouksessa.

• ssjr

Susi poikineen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe