Tänään luin noi rivit ja tyrmistyin niihin vastanneiden teksteistä
Magica.De.Spell: kun joku suomalainen menestyy kansainvälisesti, tunnen ylpeyttä ja olen iloinen
Magica.De.Spell: samoin kokee suurin osa suomalaisista
Magica.De.Spell: täällä sätissä olen kokenu ensi kertaa elämässä, että suomalaisen ihmisen menestys ei nostata iloa ja ylpeyttä siitä, että suomalainen menestyy...vaan se nostattaa kateutta
Olen ylpeä suomalaisuudestani
3
218
Vastaukset
- kulttuuria
Suomalaisten perisyntihän on kateus.
http://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/Yösyöttö-elokuvalle-palkinto-New-Yorkissa/1055729 - kirkonkylärajana
Mitä helvetin ylpeyttä siihen tarvitaan, jos olet syntynyt suomessa. Tarkoittaako se sitä, että jos olet syntynyt esim. norjassa, niin olet vähemmän ARVOKAS ? Juuri tuollainen muiden maiden paskominen aiheuttaa vihaa kansoissa. Suomen korvessa syntynyt on monesti aikamoinen "turve-nuija", jolla on omituiset käsitykset muusta maailmasta, koska ei ole koskaan käynyt kirkonkylää kauempana.
- kyselenvain
Eräs iäkkäämpi näyttelijä sanoi kerran "kesäapulainen" ohjelmassa, olevansa ylpeä "JUUTALAISUUDESTAAN", suomessa. Jos nainen on niin ylpeä siitä, niin miksi hän ei asuisi mieluimmin ISRAELISSA ? Mitä hyvää hän silloin näkee suomesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239