eikö Paltamon työttömyyttä/työllisyyttä hoitamaan voi palkata ammattitaitoista väkeä?
oli suuri virhe, kun työvoimatsto poistui täältä, nyt ei ole muuta kuin vanhalla koululla istumista 9 euroa päivä työttömyyskorvaus.
ei harrastelijoista ole muutaman tunnin koulutuksen jälkeen työvoimaviranomaisiksi, menisivät muualle kehumaan itseään.
Paltamon työttömyyden hoito
5
268
Vastaukset
- TE-toimisto_täti
Eikö sinun pitäisi olla kuntouttavassa työtoiminassa eikä täällä internetissä kitisemässä. Leikataampas tuet pois!
- annenenen
Kuulepas TE-täti kun minä olen töissä, niin ei paljon omakotiasujana haittaa sinun tukiesi leikkaukset. Työttömille sinun pitää keksiä jotakin järkevää tekemistä palkkasi eteen
- annenen
Ei paljoa hetkauta sinun uhkailusi tukien leikkauksesta kun olen töissä käyvä omakotiasuja :) jos olisit TE-keskuksesta, niin sinun pitäisi tehdä jotakin palkkasi eteen
- jkoå
Köyhät pitäisi laittaa johonkin saareen asumaan ,mutta ei Ahvenanmaalle koska sieltä pääsee lautalla pois ,...
- igi4girem
Minä olen käynyt ulkomailla. haluatteko tietää miten siellä hoidettiin työllisyysasiat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279