Vamppyyrit eivät ole super vahvoja me olemme heikoimpia ihmisiä te normaalit ette tiedä miltä tuntuu olla hallitsematta itseään kun veren haju valtaa mielen kun se pakottaa tappamaan ja imemään kun se hallitsee ei voi päättää mitä tekee silmät täyttyvät verestä ja näkö sumenee ja tuntuu kuin aivan joku muu tekisi sen mutta kun se loppuu ja älyää että itse tekisen tappoi vanhemmat parhaat kaverit ystävän ja sitten saa itse hallinnan ja on veren peitossa kulman takaa tulee lisää ihmisiä ja tietenkin joku on saanut haavan ja se tapahtuu taas että vain tiedä miltä tuntuu ja me emme ole vamppyureja meitä kutsutaan vampyriteiksi se on hirveää ja voi kuolla aikaan 150vuotta ja haihdut ilmaan kalpeus veren himo nopeus vahvuus kaikki nuo vitun moiset väitteet meistä ei ole totta te vampyritit siellä jos teillä on jotain jota haluatte tietää tai tavata niin ottakaa yhteyttä jos uskallatte niin kuopio en suosittele ihmisten tulenvan varsinkaan veren kanssa.
totuus meistä kaikista
mevampyristit
2
106
Vastaukset
- mevampuristit
Itse olen vasta nuori 50 jäljellä 100
- PalavaPensas
Ajallisen elämän jälkeen seuraa joko ero elävästä Jumalasta tai ikuinen ilo, riemu ja rauha Jumalan yhteydessä.
Valitse Jeesus.
Olet oleva silloin ihanan vapaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gj48vOMbkSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190