... ja sillä on kupoli, niin miksi sitten on pakkasta?
Jos maa on lätty...
15
148
Vastaukset
- waitingwaiting
Kovin kestää kauan littanatrolleilta keksiä selityksiä.
- öknkjn
samalla vois kysyä näistä meteoriiteista miten ne kuvun läpi tulee vai syntyykö kuvun sisällä.
tänääm luvassa olis jos vaan sää sallii
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005417927.html- simppeliä
Mitään meteoreja ei ole.
Pakkasta esiintyy maalätyllämme niissä paikoissa ja silloin missä Aurinko on etäisimmillään. - hgsdghidhgisdu
niin tässä on venäjän armeija feikkivuorossa
https://www.youtube.com/watch?v=T93n5z8nQbM - dimppeliä
simppeliä kirjoitti:
Mitään meteoreja ei ole.
Pakkasta esiintyy maalätyllämme niissä paikoissa ja silloin missä Aurinko on etäisimmillään.Mutta mistä se pakkanen tulee? Ryssän helvetistä?
- MitäLIEkivenmurikoita
Merkillisesti ovat kraaterit aina saman muotoisia ja vaikuttaisi vähän siltä, että kyseiset kivenmurikat törmäävät maan pintaan aina samassa kulmassa.. tulevat siis kuvun läpi jotenkin aina samasta paikasta sisään.. ei nyt sentään..
- Kerrolisssää
Millä perusteella ne ovat aina saman muotoisia? Voisitko esittää muutamia esimerkkejä? Sinä olet varmaankin asiaa tutkinut, kun tuollaista väität? Ethän sinä pelkästään omien luulojesi perusteella sellaista väittäisi?
Optinen mittaharha. Lätty on painovoiman vääntämä pallo ja kupoli on hyperavaruuden ventilaatio - ja pakkanen on mitta-asteikon sopimus - yhtä hyvin -3 voi olla nimeltään hellettä.
- gazeup
Tänään pitäisi näkyä tähdenlentoja, eli pieniä ilmakehässä palavia meteoreja. Mutta silloin littanan kannattajat menevät punkkaansa pää tyynyä vasten ja hokevat: "minä en näe mitään meteoreja".
- earth.is.flat
Tappion jälkeen siirryit tähän ketjuun puolustamaan illuusiota ”maapallosta”
- Kivenmurikoitako
Jumalan luomia liikkuvia valoja/tähtiä, jotka voivat opastaa meidät esim. paikasta A paikkaan B ja kaupanpäälle yö aikaan ne vielä valaisevatkin hienosti. >>menevät punkkaansa pää tyynyä vasten ja hokevat: "minä en näe mitään meteoreja."<< Eivät ne ole kivenmurikoita mitkä siellä lentelee/liikkuu, se jos joku on varma.
- Kerrolisssää
MIllä perusteella ne eivät ole kivenmurikoita? On kuitenkin löydetty aika hemmetin paljon meteoreja, jotka on löydetty paikoista joihin nuo "Jumalan luomat valot" ovat osuneet.
Onko se Jumala siis kuvun ulko- vai sisäpuolella?
- Bjjkll
Koska aliavaruusmatriisitaulukon ilmoittama propulsiokondensaattorin plasmasuutin on puhdistettava puolivuosittain muuten tulee liian kylmä. Konemestarit siis ovat aina myöhässä kun ehtii jo viiletä. Saharassa on ihan toiset ongelmat. Konemestareita on yllin kyllin.
- Lättymaanmies
Eikös sieltä niitä konemestareita ole tänne jo tullut. Rupeisivat nyt hommiin, niin saadaan tännekin kunnon helteet ympäri vuoden.
Tosiasiassa pakkanen johtuu siitä että etelässä ja pohjoisessa on jäätä. Samalla tapaa kuin tuuli johtuu siitä, että puut heiluu.
- Veteranfan
Jotkut on paistaneet liikaa lettuja pannulla ja olettaneet luojankin luoneen koko maailman kaikkeuden letuksi ???
Luoja tietenkin laittoi lettujen päälle hilloakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979