nyt se tuo romuautotehdas kaupittelee kaasuautoja! kyllä on nyt natsismi jo mennyt liian pitkälle kun muistellaan mitä saksa ja vw on tehnyt ennenkin kaasuilla. herättää ikäviä muistoja 30 ja 40 luvuilta vuoteen 2015 kun vw jäi kiinni järkyttävistä kaasupäästöistä.
kaasuautoja!
3
153
Vastaukset
karmeeta luettavaa on uusimman TM artikkeli vw konsernin romujen öljynkulutuksesta! huijaus ja vääristely on jatkunut koko 2000 luvun ja asiakkailla on maksatettu selvät tyyppiviat ja suunnitteluviat. milloin tämä huijaus loppuu???????
- Ocu1.8TS1.132kW.Webasto
saksalainen auto ja kaasu...hmmmm... kuullostaa järkyttävän epäilyttävältä kun miettii natsisaksan tekoja joita vw on urhoollisesti jatkanut näihinpäiviin asti.
- Kaasunatsi
Volkkarin kaasuautoon nähden Skodassa on se hyvä puoli etteivät kaasutankit sentään räjähdä ruosteen takia yhtä helposti kuin Volkkarin koska ovat suojassa kuralta ja suolalta. Muuta hyvää noista on vaikea sitten löytääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358