Olen nimimerkki Jääkuutiotar,,,,voitko tähän nostaa vain yksi kysymys-toisin kuin ahneilla ehtijöillä,,,ketkä hanakasti tivasivat lisää ja lisäkysymyksen perään taas,,,-Saako mieheni asuntoasiaan muutosta...jotta tapailut onnistuisi jälleen normaalisti..väliaikanen muutos asiassa? kiitos kun ja jos katsot,,näit mulle aikanaan napakasti...t nainen taustiolla
Taikaa,,mie myöhästyin,,,
4
89
Vastaukset
- Taikalle
Hei Jääkuutiotar :) (sulla kyllä jännä nimimerkki)
Nyt tännepuolen, eli kysyit miehesi asuntoasioita. Siihen nousee kovin ikävää ja jonkunmoista " rajoitetta"..tiedät kyllä, mitä tällä rajoitteella tarkoitan. Muutosta ei vielä nouse , mutta sinulle annetaan paljon voimia kestää tämä odotus. Saat kosketuksen johonkin uuteen harrastukseen ja se vie tunnetta/toivoa eteenpäin. Rakennat uutta kotipesää rakkaallesi ja hän ottaa sen ilolla vastaan viimeistään sitten, kun nämä "rajoitteet" on ohi.
Olet sisukas nainen ja et jää kuuntelemaan toisten ihmisten neuvoja. Rakkaus voittaa ja uusi vuosi avautuu sulle oikeana toiveiden vuotena...näen, että kun kesä koittaa, olette taas toistenne sylissä!
Voimia tulevaan, Taika - JÄÄkuutio
Hei kiitos sulle. Annoit kipinää odotella,,rajoitteet ovat esilla ja kateelliet sivusta katsojat....mutta emme alistu tilanteeseen vaan olemme yhdessä kaiken puitteissa,,,,t aloittanut kiitos!
- Näkijämyös
Ei tuo mies tule olemaan koskaan sinun. Ei hän jätä rakastaan.
- näenmyös
Minä olen hänen rakastettu,ei hänellä muita ole,,taidat nähdä harhoja pahanillman lintu,,,näin vuosia ennen kohtaamistamme hänestä unen,,,joten kaksoisliekki hän on ja näen enneunia,,,tiedän asiostamme,,,sori mut haise pahalle!sulla on väärää tietoa! eri näkiät ovat tyystin eri mieltä ei ole kolmansia osapuolia joten sun tulkinta ona kateellista suolesta tullutta juttua!Hän on omistava ja mustasukkainen minusta,,,edelleenkin vuosian jälkeenkin sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190