Käytetäänkö Idolsissa autotunea nykyään? Jotenkin epäluonnollisen puhtaita taajuuksia kartanovaiheessa.
Autotune Idolsissa?
3
254
Vastaukset
- Kjhg194
Joo on korjattu selvasti.
- Idolatry
Valmet Automotive on käynnistänyt historiansa suurimman rekrytointikampanjan, jolla haetaan yli 1000 uutta autonrakentajaa Uudenkaupungin autotehtaalle....
Haussa on työntekijöitä hitsaamon, maalaamon, kokoonpanon sekä sisäisen logistiikan tehtäviin.
Kampanjaa tukee Suomi-kiertue, jonka myötä Valmet Automotive vierailee kahdeksassa kaupungissa eri puolilla Suomea 2017 - 2020 aikana.
- Oikeanäänenystävä
Tänään katoin ekan jakson tältä kaudelta ja kuulosti minun korvaan aika metalliselta(kuin peltipurkkiin huudeltaisiin) kaikkien esiintyjien laulaminen. Harmillista jos taitavien laulajien laulua manipuloidaan niin rankansti etteivät erotu enää toisistaan muuten kuin sanoitusten osalta. Persoonallisuus ja äänen sävy on minun mielestä tärkeämpiä kuin se että osuuko jokainen tahti täsmälleen oikeaan nuottiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793