Tapasin ihanan ja kiltin miehen. Aivan erillainen kuin edelliset mieheni. Minulla 3 poikaa ja miehellä ei ole lapsia eikä niitä itselleen tahdo. Oli aina ajatellut ettei tahdo naista jolla lapsia kun ei tiedä pystyisikö suhteeseen missä lapsia mukana. ollaan nyt 3kk. oltu ja välitämme toisistamme paljon. Mies välillä miettii pystyykö tähän mutta tahtoo yrittää. On asunut aina yksin (ollut vain kaukosuhteissa) niin tottunut omaan rauhalliseen arkeensa. Minä ikävöin ja kaipaan häntä kuun saan vaan vkl olla hänen kanssaan. Oisi kiva saada vertaistukea ja kuulla miten muilla mennyt jos ollut samanlainen uusioperhe suhde 😊
onko kellään muulla näin??
7
299
Vastaukset
- rewtwetweywey
Ai olet se koirapalstan trollaaja. Kuule "miehesi" on fantasiaa, hakeudu hoitoon. Lisäksi, kukaan ei sano tai kirjoita "erillainen" kahdella ällällä. Kerroin sinulle asiasta koirapalstalla.
- Lissuhei
Paraskin kommentoija kirjoitusvirheistä, sinä , joka et osaa kunnolla kirjoittaa ja lukea..
- oletharhoissa
Lissuhei kirjoitti:
Paraskin kommentoija kirjoitusvirheistä, sinä , joka et osaa kunnolla kirjoittaa ja lukea..
PERUSTELE!
- oletharhoissa
Lissu nyt lääkäriin.
- Onnenperhee
Olilko pakko rikkoa lapsi perhre, olet pehreen rikkoja, häviä meihen elämästä suttura.
- Mitä.häh
Minkä perheen rikkoo hän, joka alkaa seurustelemaan sinkun kanssa?
- oletharhoissa
SIINÄ on Lissu "perhrhre." En minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096