eli ostin vuonna 99 bc miroku ( 12/70 ejektoreilla kullattu liipasin tukki pähkinäpuuta) merkkisen haulikon.haulikko oli ostettu uutena muistaakseni vuonna 72.asetta ei oltu käytetty lainkaan yli kahteenkymmeneen vuoteen,ase onkin erittäin hyvä kuntoinen ikäisekseen ammuttu varmaan alle 200 laukausta,lukkorunko on naarmuuntunut asevyön puolelta,juuri muita vikoja ei ole...maksoin ite haulikosta 2000markkaa,kaveri meinas että ois tuhannen euron pyssy...oisko noin??
minkähän arvoinen haulikko?
17
14005
Vastaukset
- jartsa
siis haulikkohan on japanilainen
- Nimetön
uskon että se on hyvä ja noin
- asekaupias
aseen arvo on 178,94 euroa.
- jartsa
kui niin?
- jebaa
sama mikä otsikos
- jartsa
miksi kirjoittaa tänne jos ei ole oikeaa asiaa?? teinit taas vauhdissa
- jartsa
eikö täällä ole asiantuntijoita lainkaan? kertoisko joku paljonko on ite maksu tai paljolla myynyt jos omistaa tai on omistanut kyseisen aseen..
- Pössykkä
Paha mennä sanomaan kun ei ole nähny että on ko missä kunnossa, mutta kyllä siitä sen 500euroa saa.
soita johonki liikkeeseen missä joku asiantuntija voisin sen arvioida - eki
Pössykkä kirjoitti:
Paha mennä sanomaan kun ei ole nähny että on ko missä kunnossa, mutta kyllä siitä sen 500euroa saa.
soita johonki liikkeeseen missä joku asiantuntija voisin sen arvioidaei kannata luopua alle viiden saan se on nimittäin todella mainio pyssy radalle ja metsään itse omistan saman laisen malli miroku 3800 bc. tuo pyssy hakkaa monet uudetkin haulikot esim baikal ij
- minä
eki kirjoitti:
ei kannata luopua alle viiden saan se on nimittäin todella mainio pyssy radalle ja metsään itse omistan saman laisen malli miroku 3800 bc. tuo pyssy hakkaa monet uudetkin haulikot esim baikal ij
Miroku on yksi parhaimmista haulikon valmistajista Beretan kanssa. Kaikki Mirokun haulikot ovat todella käyviä.
Itse pyytäisin vähintään 600e mutta odottaisin kyllä vähän enemmän. - erkka
Itselläni on Miroku hankittu asekaupasta 1993 hintaan 5500 Fim. Vuonna 2005 olen hankkinut toisen samanlaisen aseen yksityiseltä hintaan 700 euroa. Mielestäni olen maksanut markkinahinnan. En olisi hankkinut toista Mirokua jos en olisi ollut ensimmäiseen tyytyväinen. Molemmat toimivat loistavasti ja tuovat saalista kotiin. Katselen jo markkinoilta itselleni kolmatta asetta, niin voin kutsua tasokkaalle metsästysretkelle useampia kavereita kerralla.
- tzatza
eli ostin vuonna 2009 bc miroku ( 12/70 ejektoreilla kullattu liipasin tukki pähkinäpuuta) merkkisen haulikon
800 euroa hyvä pyssy - ejektorierkki
Ostin kyseisen haulikon vuonna -76 ja maksoi tuolloin uutena 1340 mk. On tänäkin päivänä erittäin toimiva ase ejektorein varustettuna, moni tämänpäivän uusi ase jää hopealle tällaisen rinnalla. Tämänpäivän arvosta en osaa sanoa mitään kun ei ole aikomusta luopua aseesta.
- NN
Hei mutta olisko kellään tietoo kun mistä löytys mirokuun uutta perää kun edellinen omistaja oli typistäny ihan liian lyhyeksi nykyisen perän?
- tex killer
Eikös jatkamista voi kokeilla erilaisilla jatkopaloilla niin ei koko puuta tarvitse ostaa ja saa pehmusteen samalla. Meinaan se puu voi olla hintavakin...
- lasimiehet
Eikös Miroku ja Bernadotte ole käytännössä samasta puusta veistetyt?
- kiksuliini2
Miroku on sama pyssy kuin FN.tekniikka sama itsellä
Myös MIROKU 3000.versio ollut kaapissa 15v ostin uutena.
Jos kysyt asekaupiaalta hintaa vetää kotiinpäin.
Hinnoittele jossain muualla aseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289