Itse olen 40 äijä ja olen saanut paljon kaikenmaailman lirttejä yms
Olen vaan huomannut, että jos nainen huomaa etten olekaan niin palavasti kiinnostunut (mieliala voi olla alhaalla)... niin heti sitten menee poikki.
Olisi mukava lukea jotain kommentteja.
Miksi te naiset suututte niin herkästi?
12
235
Vastaukset
- sorvankyhäys
Odottele vielä 10 vuotta. Ehkä 5kymppsenä nämä elämän mysteerit avautuvat myös sinulle :)
(Nainen saa kieltäytyä, mies ei.)- Jokukuukausi
Minä odottelin jo paaaljon kauemmin. Olen nyt 74 vuotias enkä vieläkään saa edes niitä flirttejä. Itse lähetin vajaat 10 eri puolille maata. Kukaan ei vastannut...
- piiipaaapiipii
Tuollainen käytös viestii, että et ole tosissaan kiinnostunut. Harvalla riittää motivaatio höpistä ja kirjoitella, jos vastapuoli viestii käytöksellään että sun jorinat ei nyt jaksa kiinnostaa, juuri tällä hetkellä. Kaloja kun meressä riittää, jos sinua minun tyhmät jutut kyllästyttää,sinua jotain toista ne viihdyttää.
- herätyskello6
Onhan se vähän vaikea olla kiinnostunut naisesta, joka on nähnyt esimerkiksi monta kuvaa miehestä, mutta kun mies sitten pyytää nähdä naisen kuvan niin nainen ei halua sitä näyttää. Nainen saattaa jopa suuttua ihan siitäkin, että mies pyytää nähdä naisen kuvan. Vammasta touhua.
- misssingle
Tuskin sellainen nainen on tutustumisen arvoinen muutenkaan... Jatkaa keskusteluja fiksujen kanssa, mitä väliä, jos joukossa on vähemmän fiksuja.
- herätyskello6
No kyllä ne fiksut naiset näyttää olevan todella harvassa ;) Vähän kuin etsisi neulaa heinäsuovasta... ei taida aika riittää niiden löytämiseen tässä elämässä
"Olen vaan huomannut, että jos nainen huomaaETTEN OLEKAAN NIIN PALAVASTI kiinnostunut (mieliala voi olla alhaalla)... niin heti sitten menee poikki." Siis mitä sä vielä haluat vai odottelet? Että naine kuitenkin saalistais sinua jatkossa? Sä myönnät että et ole kuitenkin kiinnostunut ja sitten syyttät naisi, että ne suuttuu. Voi herra jumala
- kuvasullemulle
Ei niitä keskusteluja kannata niin vakavasti ottaa... Kuvat vaan vaihtoon mahdollisimman pian, koska jos ulkonäkö ei viehätä, on turha jatkaa tutustumista. Raaka peli, mutta niin se vaan menee.
- pentujan.ne
ne on kaikki netin naiset köyhiä kätee vanuttajia jotka hakee rikasta elättäjä miestä,sama mitä niil lukee profiilis..
rääpäle kurppia, kääpiöitä, läskejä ym..- Anonyymi
No ei oo. Minä ainakin olen päinvastoin. Jos en voi elättää itseäni, niin heti tulee tunne, että ei oo kontrollissa oma elämä. En antais ikinä vapauttani lähteä milloin haluan jollekin toiselle. Rahojen takia ei pidä miestä ottaa!
- Anonyymi
Oletat siis että jos nainen lopettaa yhteydenpidon koska huomaa ettet ole erityisen kiinnostunut, niin se osoittaa että hän on herkästi suuttuvaa lajia?
Ensinnäkin, mistä päättelet että hän suuttui sinulle?
Toiseksi, miksi hän jäisi siihen tyrkylle ja roikkumaan jos sinua ei kiinnosta?
Totta kai hän poistuu etsimään sellaista joka on kiinnostunut. Miksi tuhlata aikaansa välinpitämättömään mieheen? - Anonyymi
Älä lue noita alla olevia kommentteja.
Deittimestat on täynnä naiskiertopalkintoja joilla droppauksen jälkeen asiaa on alkanut häiritä korvien välissä.
Mies kyllä huomaa viestittelyssä jos nainen on agressiivinen ja katkera. Ne pitää vaan poistaa mätseistä yms. koska ne eivät tuu toimimaan.
Eli uutta asiallista naista kehiin. Internethän tää on.
Puolet kauppatavarasta on aina paskaa koski se mitä asiaa tahansa.
Ite tapsin 30v Suomessa asuneen virolaisnaisen.
Totaalisen agressiviinen joten en lähtenyt ees tapaamaan.
Haukkui suomimiehet. Ja nyt on sanottava että Viron naiset eivät ole kaikki eikä yleensäkin tuollaisia. Toiset on tosi upeita. Eli kivojakin tyyppejä on tullut vastaan 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154