Ärsyttävin piirre

Gnuk

Mikä on sinun mielestäsi ärsyttävin piirre sinussa muiden silmissä?

Kukaanhan meistä ei ole sellainen, etteikö meissä olisi jotain ärsyttävää. Suhteen onnistuminenkin on lopulta kiinni siitä, että kuin paljon ärsyttävyyttä sietää toisessa. Tai niin sitä ehkä luulis... Mutta paljon kiinni siitäkin kuin paljon toinen sietää ärsyttävyyttä sinussa. Joten siksi kysynkin, että mikä on ärsyttävin piirre sinussa sinun mielestäsi muiden silmissä.

Ja pliis... Ei niitä "olen ruma" ja muuta bullshittia. Nyt on hakusesss The Ärsyttävä luonteenpiirre eikä mikään ulkoiseen olemukseen liittyvä juttu. Harvemmin kenenkään ulkonäkö ketään raivon partaalle ärsyttää, jos koskaan... :)

14

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Kysy modelta. Se on zoomannut kaikki mun päivän jutut oman työhuoneensa seinälle.

Kuvankin on tuikannut nastalla korkkitauluunsa.

(Hihitystä)

😁👌

• olenrehellinen

Minun on tällä hetkellä vaikea vastata tähän, koska jaksamiseni on huonoa ja siksi edes kaverisuhdetta en pysty aloittamaan nyt, koska en ole tavallinen itseni. Olen väsynyt ja tietyllä tavalla tunteeton ja siksi pinna on kireällä ja olen varma, että suhde menisi pieleen heti alkumetreillä.

• .. Noh, sehän on nyt TalviUnienAikaa.. Ei MesiKämmenetkään ole sen iloisempia, jos/kun niiden unia häiritään.. ;P

.. Ei pidä olla Huolissaan.. Ainakaan liian.. =)

• No, pakko sanoa, että mä olen aina oikeassa. Se toisinaan häiritsee niitä, jotka eivät kestä omaa, kylläkin hyvin inhimillistä, erehtyväisyyttään. :)

• 69plus69

Hah. Haista sinäkin "toki" pitkä vittu:)

• PalstaTrolli

Muiden silmissä ärsyttää erityisesti se, että toinen silmä on keltainen ja toinen violetti.

• Laiskuus varmaan. Itse sanon olevani boheemi, mutta se on itsepetosta se, ja tiedän sen.

• unjlrr

Olen niin HMV, etten edes ärsytä ketään. Yksinkertaisesti ihmiset eivät edes noteeraa olemassaoloani.

• .. ÄrsyttävätPiirteet on KatsojanSilmässä, vaikka jotkut piirteet voivatkin ärsyttää monia tai jopa SuurintaOsaa.. Ja monesti se ärsyttävyys voi muodostua Piirteiden Kokonaisuudesta, eikä niinkään, jostain Yksittäisestä piirteestä.. ;P

.. En tiedä miksi.. Mutta tulipahan taas sanottua Yksinkertaisuuksia&ItsestäänSelvyyksiä.. Taitaa olla taas tylsää.. ;D

• Etten aina ymmärrä ta kuule

• Tiedän jotain monista asioista ja se tuntuu ärsyttävän toisia. Eksää ärsytti, kun en ymmärtänyt useinkaan, mihin hän oikeastaan halusi vastauksen.. Esimerkki: Mies: Mihin meillä tulee posti? Minä:..öh..postilaatikkoon..? No, tarkoitti sitä postia jota ei jaeta laatikkoon, että mihin lähikauppaan se viedään.. Tällaisesta tuli kinaa jatkuvasti, kun luuli kai että piruilen..

• löl98ljk

Jokamiehen oikeus

• valopää_

Se on tuo pinkki valo. Mää löysin sen tuolta jostain puol vahingossa ja nyt se roikkuu mussa kiinni ku takiainen. Turha tätä on selittää kellekään, sen mää tierän.

• juppihumanistsi

Synkeys ja murina iskee ajoittain. Hilpeästä olosta alas päivän sisällä, jos on sopiva ärsyke tai kiinnityskohta ärtymykselle.

Se on se jumalten keinu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe