13v kotiintuloaika

Ragetvanhemmat

Oon 13 kohta 14 vuotias tyttö ja kotiintuloaika on arkena klo 19 ja viikonloppuna 20.Vitusti.Liian.Aikasin. Kaikki kaverit saa olla arkena 20-21 asti ja mä en saa aina tosi kiva lähtee ekana kotiin.Ja jos sitten tuun arkena vaikka 8 kotiin nii siitä tulee arestia kerran sain melkee koko viikon.Mä tiiän et mun vanhempia vaa hävettää se et oon kylällä ja joku tuttu vaik näkis et roikun jossai kaupan penkeillä kavereitten kaa.Mut mitä sitte?Saispa olla kauemmi ees siihe 8 arkenaki.Miten vois sillee järkevästi pyytää lisää aikaa olla?

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi kysymys olisi se, että miten ihmeessä saataisiin muiden nuorten vanhemmat samalle viivalle sinun vanhempiesi kanssa.

Alle 15-vuotiaan ei todellakaan tarvitsisi notkua kylillä iltakaudet. Jotkut harrastukset yms. menot on asia erikseen, mutta ostareilla ja kaduilla ja niillä penkeillä notkuminen, varsinkin kouluvuoden aikana... Ei, ei, ei.

• meillälaitetaan

Raison kaupungin "lastensuojelun-" lapsen tarkoitushakuiset vieraannuttaja "viranomaiset" arkisin peiton alle
      klo 16 ja viikonloppuisin klo 13-

• paskanmarajat

Ei taida siellä raisiossa olla pöydät oikein päin? Kyllä luulisi että vanhemmillä sen verran järkeä päässä olevan että ei tollaisiin usko.

• Anonyymi

Joo se on kyllä niin että tuollaiset "kaverit" jotka vaan notkuu kylillä niin voi olla että ne ei oo oikein hyvää kaveriainesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe