Mistä saataisiin Konnevedelle tapahtumia, joilla ihmiset saadaan liikkeelle? Iloa ja meininkiä kylälle...keksikää ja kertokaa...
Miten menoa ja meininkiä Konnevedelle?
6
295
Vastaukset
- suolahtelainen
Mutta aiheuttaahan veteläiset melkoista meininkä Suolahessa. Sirkkamäen Reeberbahnilla on myös vilksta ja rappaatlahessa poltetaan koppeli viikossa, hehkuttajakin laulaa kulkiessaan eldankaa harva se päivä.
- JärjestäänJärjetöntä
Kyllähän meininkiä olisi, mutta kunnan vapaa-aikajohtaja Vesa Jämseen on osittain kieltänyt järjestämästä lain mukaan mitään tapahtumia. Ainakaan lähimainkaan hänen järjestämiään tapahtumia.
Laki lienee joku Wanhanliiton laki - Ilmaista
Eu -kassien jako saa aikaan liikettä kylällä :)
- suolahtelainen
Suurin osahan veteläisistä oleskelee suolahessa ja siellä on menoa ja meininkiä.
- Hehkuttaja
Kyllähän sitä menisi ja meinaisi vaikka mitä mutta tämä alkava vuodenaika pimeine varjoineen tuo taas väräjävään päivänvaloon sen vittumaisen kirkkaan tosiseikan että Konnevedellä vähät välitetään katuvalaistuksesta saati sen kunnosta. Kunhan muutama lamppu siellä täällä luo valkiaa raitille niin senhän pitää riittää heijastinpelle jalkaväelle,
autoilijoillahan on valo etuajo-oikeus. - Annaedesvähänvaloa
Niinpä niin, kotipolun varrelta on myös lamput olleet pimeinä jo edellisen talven. Odoteltu että jos joskus huoltaisivat niitä, mutta ei taida kukaan hoitaa asiaa. Pitänee ottaa yhteyttä jonnekin, mutta minne?
Sokkona täytyy loppumatka kotiin pimeällä kulkea, jos ei tullut taskulamppu mukaan. Niin on pimeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997740- 1075577
- 2724811
- 494753
- 733503
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264