järki alkaa mennä volvo v70 facelift 2006 bensa 125kw. antaa sitkeesti vikakoodia imusarjan paineanturista, olen vaihtanut koko anturin (volvolla). letkut näyttävät ehjiltä, kokeilin starttispraylla suihkia josko vuotoa löytyisi ei löytynyt. puhdistin ilmamassa mittarin/vaihdoin moottorisuodattimen, ja silti vaan antaa koodiksi imusarjan paineanturin. ei toki joka päivä viimeksi meni reilu 2 viikkoa sitä ennen viikko jne.. auto toimii ajossa normaalisti, käyntiin lähtiessä saattaa joskus "tukehtua" ja ilmoittaa paineanturista. sekä sytyttää moottori häiriövalon.
saan toki koodin poistettua itsekin ja taas toimii hyvin 2-3 viikkoa kunnes sytyttää taas moottorinhäiriövalon ja koodi on aina sama imusarjanpaineanturi. onko siellä yksinkertaisesti pakko olla vuoto jossain en ole vaan löytänyt. kierroksetkin seilaa hieman välillä kylmäkäynnistyksessä, kertokaa viisaammat mitä seuraavaksi toimii toki mutta vika olisi kiva löytää...
imusarja ongelma? järki menee
8
1967
Vastaukset
- Voisollatuo
Ootkos puhdistanut ja tarkistanut Idle Control Valven toiminnan?
- Sesamakysyy
Ja ERG-venttiilin, onko nokinen?
- v70edition
enpäs ole noita tehnyt löytyykö kyseinen venttiili vai bensa koneestakin? olen aina mieltänyt nuo dieseleiden ongelmiksi, auto tietous ei kovin vahva näköjään. idle control valve täysin uusi tuttavuus. pitänee paneutua noihin seuraavaksi. kuinka tuon toiminnan voi tarkastaa?
- valvolinella
on kova,turbo,egr,etc.puhdistusaine spraypullossa.
Sitä suihkuttaa kunnolla venttiileihin ja letkuihin,myös IMMuun.Noin niinkuin helppona keinona.
Imuvuotoja voi-täysin turvallisesti etsiä-vedellä.
Kaasuläppäkotelo sekä moottorin lämpöanturi voisivat olla vikakohteita?- v70edition
Kyllä tuo moottorin lämpötila anturi on myös hiipinyt mieleen. Ihmetyttää vaan miten auto voi toimia normaalisti 2 viikkoa .sitten sytyttää moottorivalon ja koodi on aina sama. Imusarja koodin kun poistan niin taas laulaa normaalisti sen 2 viiikkoa. Viimeks tosin sytty ihan ajossa.
- hoohotusta
Imusarjassa ei ole bainetta riittävästi, onko kansihalki?
Minulla on myös Imusarjassa jotain ongelmaa.... jokin puikko poikki???
- v70edition
vika löytyikin ecm boksista. korjauksena "uusi" boksi tietojen siirto vanhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289