Ostin 1970 vuoden Johnson 60hp perämoottorin. Ongelma on että moottorista puuttuu sytkäboxi. Onko kellään vinkkiä mistä löytäisin uuden. On myös tullut vinkkiä että voisi asentaa jonkun muun moottorin sytkän. Onko kellään tästä kokemusta?
Johnson 60hp 1970 sytkäboxi
7
142
Vastaukset
- Käytännössä
Paaliin.
- LuultavastiLÖytyy
Kysyppä Voimakoneesta.
- venhomies
Olisko pikku provo. . Eiköhän tuon ikäisessä 2t raadossa ole vielä katkojan kärjet,kondensaattori ja ns vanhan mallin sytkä,vedätystä tai ei oikeata tietoa asiasta.Ns kärjetön sytkä on kyllä tullut paljon myöhemmin kuin v 1970. .
- Finnsport420
venhomies kirjoitti:
Olisko pikku provo. . Eiköhän tuon ikäisessä 2t raadossa ole vielä katkojan kärjet,kondensaattori ja ns vanhan mallin sytkä,vedätystä tai ei oikeata tietoa asiasta.Ns kärjetön sytkä on kyllä tullut paljon myöhemmin kuin v 1970. .
Ihan samalla tavalla siinä kärjellisessä sytkässä voi olla "sytkäboxi" kuin kärjettömässä. Ja jos on kärjellinen niin oikeilla osilla voi muuttaa kärjettömiksi. Ja toi raato on erikoinen sanavalinta. Ehkä jotkut arvostaa eritavalla vanhempia koneita. Tarviiko sitä olla heti mollaamassa?
- MistäsSENtietää
VAIKKA jos siinä onkin kärjellinen sytkä, niin voi hyvin olla mahdollista, että kärjettömän sytkän saa asennettua heittämällä, kun sytytysajoituslevyn vaihtaa vauhtipyörän alle.
- itseoppinut.koneasentaja
Katso saksasta www.bootskram.de
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164