Onko kokemuksia ja vinkkejä antaa lapsiperheen lomailuun Pohjois-Kreikassa, mantereelta? Thassoskin kiinnostaa. Itse räätälöidystä reissusta siis kyse ja Bulgarian puolelta matkustamme omalla autolla. Rannikolle siis kuitenkin suunta ja tärkeää olisi hyvä hiekkaranta!
Pohjois-Kreikka? Thassos?
Mrs.Bg
1
291
Vastaukset
- HalkidikissaMatkaillut
Itsenäisesti olen muutaman kerran lasten kanssakin matkannut Halkidikin niemimaalle. Hyviä rantoja löytyy kaikista kolmesta "sormesta" ja niiden väleistä, tosin Ouranoupolia pidemmälle Athoksella ei tavallinen turisti pääse.
Aikoinaan tuonne pääsi hyvin Thessalonkista, nyttemmin edulliset lennot on loppuneet, liekö tuonne pakettiamatkojakaan. Niemimaan "sormien" ympäriajo autolla on helppoa, tiet on hyviä ja voi pysähdellä mielensä mukaan. Alue ei sitten ole mitään yksinäistä unohdettua paratiisia vaan turismi näkyy voimakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249