tällä kertaa jenkeissä, mutta mitäs se enää ketään kiinnostaa - yksittäistapaukset.
Jumala oli taas suuri
20
213
Vastaukset
- Hirmu.batistin
Andorrassa asuu sinun jumala. Rasse repee. Mä ajattelun tyyliin että sä kuset housuusi
- O0000
Tässä nähdään suvakin sielunelämä. Hiano on...
- pahanalkumaa
Jenkit aloittivat terrorin hyökkäämällä esim Irakiin ja joutuvat maksamaan nyt takaisin. Huono homma, että muukin maailma joutuu näistä takaisin iskuista kärsimään.
- Tsetshe
Äläpäs löpise jutavia. Ruskit tuhosi muslimimaa Tsethsenian ja tappoivat järjestelmällisesti sivilejä joten siellä on alku.
- Toisinkuineräät
On Ruatti ja Ruskit puskenut meillekin.
Kalavelkoja on, mutta sivistynyt valtio neuvottelee, ei tee terrori-iskuja.
Eikä julista sotaa vääräuskoisia vastaan.
- miinoja
Toivottavasti jenkit sulkee rajansa tityiltä uskontokunnilta, ja iskee vielä enempi terroristeja vastaan!
- Kulttuuri-vihreä
Kiitos Ainoalle Oikealle Suurelle Jumalalle!
- jdddddddd
Kulttuuri-vihreä kirjoitti:
Kiitos Ainoalle Oikealle Suurelle Jumalalle!
Tarkoittanet akbarmulkkua
- Kulttuuri-vihreä
Kyllä. Tarkoitan suomen tulevaa suurta Jumalaa, jota kunnioitamme ja kiitämme kumartamalla kompassin osoittamaan suuntaan. Kaikki kunnia hänelle.
- ootateeeee
Liekas rukitaan ja hyyssätään julupittelijat, mikäs siinä on järkenä.
Ikuinen hollaus näille hillujille. - trumpetälys
Jenkkiterroristit sulkevat itsensä omaan paskaansa. Ovat sotkeneet muiden maiden asioita jo tarpeeksi, pysyisivät vain siellä...
- ööööhhhh
Kyllä ne on muslimit ihan itse jotka ne asiat alunperin sotkee.
- Oletan
Tämä oli varmaan ideologialtaan vihervasemmiston mielipide.
- lainahöyhenissäkoreilua
Islam uskonnon tarkoitus on tuhota kristikunta, kaikessa sen muodoissaan, ja lahkoissaan, siitä ei edes tule riitaa. Kuitenkin kristikunta on samassa asemassa Islam uskonnon harha-oppisuuden seurassa. Maapallolla ei ole ainoatakaan puhtaan uskon järjestöä, sen todistaa jopa raamattukin, jota pidetään länsimaiden oppikirjana. Raamatussa on ennuste, jolloin maapallolla ei ole yhtään "puhdasta USKOA". Kaikki ne ovat paholaisen johtamia järjestöjä joka johtaa viimein Harmakedonin taisteluun, joka on Jumalan sota ihmiskuntaa vastaan. Se on helposti todistettavissa, lukemalla ennustukset. Hae se kirja "lainaksi kirjastosta", niin näet mistä on kysymys.
- Orwellin
Näin on ja tulee tapahtumaan.
- hutwattajat
Hutwat watfat hutfat watwat watwat hutwat
Tuosta nyt ei muuta tullut rytmityksen takia mieleen kuin:
https://www.youtube.com/watch?v=vl-6O9i95Hk
;)
- Miksiaina
Aina ja aina taas alistumme?
- voi.veikkonen
No en; alistu. Mitäs turhia nöyristelet. Pidä ryhtisi yllä ja katso, mikä on oikein ja mikä väärin.
Ja jätä nuo ainaiset ja isi päätteet, varsinkin isis. Eihan ruskean reiän kannattajatkaan hyväksy isiä ja päiviä, edes päiväkodeissa kohta.
PS. Andoran MV jätkä ei minulta saa pisteen pistettä. Ei jatkoon;)
- illallapa.hyvinkin
Aamulla vai illalla,,,no tietysti ILLALLA,,,ILLALLA!
http://mvlehti.net/2017/03/09/video-muslimien-lentoonlahto/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266