Ei ole kolmekymppisen naisen kroppa

kolmekymppinen_mies

samanlainen kuin 18-vuotiaalla. Kaikki roikkuu. Vai mitäpä mieltä olette kurpat?

37

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh tällein kohta 6lapsen tehneenä väkisin roikkuu. Huomioitava myös geeniperimä mustan naisen iho kestää valoa ja on jämerämpi

• Tällaisen punapikmenttin vaalea iho ei kestä valoa

• Lisäksi risteytys vaalea ja tumman on kauneimpia ihmisiä kehuttu.

• Etten nyt Sinäänsä lähtis sinun pohjalta mitään rakentamaan

• kaisanoasaa

Kuusi lasta?

Voi hyvänen aika. Kyllähän raamatussa lukee että lisääntykää ja täyttäkää maa mutta ei se rakas ystävä sitä tarkoita että sinä sen täyttäisit yksin.

• e7nb88e

Silmä tottuu. Harjaantuneen miehen maku arvostaa kyllä 30-vuotiastakin.

Nainenhan on hedelmällisimmällään noin 25-vuotiaana, joten biologisesti 30-vuotias on parempi valinta kuin 18-vuotias.

Oma lukunsa ovat toki alle murrosikäisiä tai vaihdevuodet ylittäneitä himoitsevat pervot.

• Wwu

Ei, vaan yli 30v

"Tanskassa tehty tutkimus romuttaa käsityksen, jonka mukaan naisten hedelmällisin ikä oli alle 30-vuotiaana. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen tulee helpoimmin raskaaksi 30 - 34-vuotiaana.

Tanskalais-yhdysvaltalaiset tutkijat seurasivat runsaan vuoden ajan 2 820 tanskalaisnaisen elämää. Heidän ikänsä vaihteli 20 ja 40 välillä, ja kaikki olivat päättäneet kolme kuukautta aikaisemmin hankkia lapsen.

Kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen 20 - 24-vuotiaista naisista 78 prosenttia oli raskaana, 35 - 40-vuotiaista 72 prosenttia. Korkeimpaan lukuun pääsivät 30 - 34-vuotiaat, joista peräti 87 prosenttia odotti lasta."

• Wwu kirjoitti:

Ei, vaan yli 30v

"Tanskassa tehty tutkimus romuttaa käsityksen, jonka mukaan naisten hedelmällisin ikä oli alle 30-vuotiaana. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen tulee helpoimmin raskaaksi 30 - 34-vuotiaana.

Tanskalais-yhdysvaltalaiset tutkijat seurasivat runsaan vuoden ajan 2 820 tanskalaisnaisen elämää. Heidän ikänsä vaihteli 20 ja 40 välillä, ja kaikki olivat päättäneet kolme kuukautta aikaisemmin hankkia lapsen.

Kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen 20 - 24-vuotiaista naisista 78 prosenttia oli raskaana, 35 - 40-vuotiaista 72 prosenttia. Korkeimpaan lukuun pääsivät 30 - 34-vuotiaat, joista peräti 87 prosenttia odotti lasta."

Tekisi mieli sanoa, että tutkimusasetelma ei kaiketi ota huomioon yrityksien määrää...? Entä puolison ikä?

• Ootkosedesnähnynaista

Jos on 18-vuotiaana pyöreähkö ja jos elää sohvaperunan elämää ennen 30 ikävuotta, niin todennäköisesti jotain alkaa roikkua - en nyt tiedä vielä 30-vuotiaana, mutta jossain vaiheessa. Sitten taas, jos on hoikka ja varsinkin jos on hoikka ja liikunnallinen, ei todennäköisesti roiku mikään 30-vuotiaana. Ei edes 40-vuotiaana. Pienet rinnat eivät välttämättä ala roikkua edes raskauksien ja imetysten jälkeen (itselläni ei ainakaan roiku).

Mutta onhan se totta, että ennemmin tai myöhemmin jokaisen kroppa muuttuu. Se on sitten eri asia miten ja missä vaiheessa. Joku voi sitäpaitsi olla vielä 18-vuotiaana vähän teinimäisen, tavallaan lapsekkaan näköinen, ja saavuttaa seksikkäämmän kropan vasta vaikkapa 25-vuotiaana. Näin varsinkin, jos on hoikka vartalotyyppi.

• Luonnollisesti 18-vuotiaan keho on nuorekkaan kimmoisa. Onhan siinä oma viehätyksensä, mutta minusta naisen viehätys tulee pikemminkin kehittyneen ja syvällisesti ajattelevan persoonallisuuden kuin kimmoisan ihon ja kehon.

Oikeastaan kukaan 18-vuotias ei vielä osaa olla tyylikäs ja viehättävä. Heiltä puuttuu täysin oman luonteen mukanaan tuoma viehätysvoima. Joillain 25-vuotiailla sellaista alkaa olla, mutta yleensä sitä on kiinnostavissa määrin vasta 30 naisissa.

Parhaimmillaan naiset ovat nelikymppisinä. Se lienee heidän kukintansa lakipiste, jonka jälkeen he alkavat vähitellen hiipua ja lakastua. Toisaalta naisissa on vielä paljon viehätysvoimaa jäljellä, vaikka lehdet olisivat jo kellastuneetkin. Sen sijaan nupuillaan oleva paljas oksisto ei minun mielenkiintoani herätä, vaikka kevättä rinnassa olisikin.

• jumalattaria.ovat

35-43v naisilla on seksikkäin kroppa eli 35-43v naisiin olen aivan pöhkönä

• Oon itte 27 vuotias ja en kyll ymmärtä että mikä ihme numero toi 18 on. Oon ihan tyytyväinen mun kroppaan, en oo vissi ikinä ollut niin tyytyväinen kun nyt. Rinnatki on ihan kun kahekymppisellä. Ja ei ole nykyaikana enää teini-ikäiset ja nuoremmat naiset luonnolisesti hyvässä kunnossa, on paljon ylipainoisia ja jotain roikkuu edes enemmän kun mun ikäisille. Ei ne harrastaa urheilua ja ruokailutottumukset on ihan perseestä. Ulkonäko ja hyvä kunto sekä kroppa riippuu monesta asiasta kuten geenit, ruokavalinta ja elämäntyyli yleensä, ei vaan iästä jos istuu sohvalla ja toivoo että nuori ikä pelastaa.

• kolmekymppinen_mies

Siinä olet oikeassa että osa naisista on jo nuorina kelvottomia. Mutta silti normaalin naisen kroppa on 18 kesäisenä paremmassa kuosissa kuin kolmen kympin huonommalla puolen.

• kurppaska
        kolmekymppinen_mies kirjoitti:

Siinä olet oikeassa että osa naisista on jo nuorina kelvottomia. Mutta silti normaalin naisen kroppa on 18 kesäisenä paremmassa kuosissa kuin kolmen kympin huonommalla puolen.

Tuntuisi oudolta jos 80 vuotias vainaja laskettaisiin hautaan 18 vuotiaan näköisenä.
        Kaikille tulee ikää ja kuosi vanhenee.

• kurppaska kirjoitti:

Tuntuisi oudolta jos 80 vuotias vainaja laskettaisiin hautaan 18 vuotiaan näköisenä.
        Kaikille tulee ikää ja kuosi vanhenee.

Se on ihan päivänselvä ja normaali että kaikille tulee ikää, mutta sinä ekana alkoit vertailemaan 18 ja 30 vuotiaita. Mun mielestä 30 vuotias on ihan nuori nainen eli 80 vuotias ei ole edes vertailukelpoinen koska sen ikäinen on vanha ihminen. Mutta säki et sais olla nyt niin vaativa koska oot itteki 30 vuotias mies ja mikä sust tekee paremman verratuna sun ikäisiin naisiin? Siis mitä keskusteluaiheita on 30 v miehellä ja 18 v naisella(tytöllä), koska mä muistan kun mä oli 18 vuotias, ei mua kiinnostanut mikään 30 v ukkeli. Joskus tuntuu olevan päässä kiinni se ikä juttu, et passissa lukee tiedetty ikä sitten sulle kelpaa, näköjään muuta sä et arvosta naisessa kun vaan ikää ja olis mahdollisiman tuore.

• kolmekymppinen_mies kirjoitti:

Normaalin naisen? Kun katselee kylillä 18-20v mimmejä, niin pääsääntöisesti kulkevat liian pienissä vaatteissa läskien tursuessa paidan ja housunkauluksen välistä. Mutta tottahan se on, että sellainen nainen ei ainakaan parane vanhetessaan.

• nuorennaisenäiti
        elämänpeli1 kirjoitti:

Normaalin naisen? Kun katselee kylillä 18-20v mimmejä, niin pääsääntöisesti kulkevat liian pienissä vaatteissa läskien tursuessa paidan ja housunkauluksen välistä. Mutta tottahan se on, että sellainen nainen ei ainakaan parane vanhetessaan.

Pääsääntöisesti 18-20 vuotiaat naisen alut on hoikkia, joskus liiankin.
        Miehet on saaneet toisensa hurmioon toistuessaan tuota läskimantraa joka ei oikeasti edes pidä paikkaansa.

• nuorennaisenäiti kirjoitti:

Pääsääntöisesti 18-20 vuotiaat naisen alut on hoikkia, joskus liiankin.
        Miehet on saaneet toisensa hurmioon toistuessaan tuota läskimantraa joka ei oikeasti edes pidä paikkaansa.

Et sitten hirveästi ole ympärillesi katsellut, kun kuljet julkisilla paikoilla. Valtaosa nuorista kärsii ylipainosta ja jos eivät lopeta energiajuomien ja roskaruuan mussuttamista, niin suunta on painossa on vain ylöspäin.

• nuorennaisenäiti
        elämänpeli1 kirjoitti:

Et sitten hirveästi ole ympärillesi katsellut, kun kuljet julkisilla paikoilla. Valtaosa nuorista kärsii ylipainosta ja jos eivät lopeta energiajuomien ja roskaruuan mussuttamista, niin suunta on painossa on vain ylöspäin.

Tarkoitat varmaan nuoria poikia ja miehiä. He käyttävät energiajuomia janojuomana ja ruokana on roskaruoka.
        Naisista valtaosa ei ole ylipainoisia. Jos nuorista naisista on niin he ilmeisesti laihtuvat iän mukana. Miehistä on suurempi osa ylipainoisia kun naisista. Kyse on siis oikeasta ylipainosta, ei mistään lihaspainosta.

Tarkoitat varmaan nuoria poikia ja miehiä. He käyttävät energiajuomia janojuomana ja ruokana on roskaruoka.
        Naisista valtaosa ei ole ylipainoisia. Jos nuorista naisista on niin he ilmeisesti laihtuvat iän mukana. Miehistä on suurempi osa ylipainoisia kun naisista. Kyse on siis oikeasta ylipainosta, ei mistään lihaspainosta.

Kyse on nimenomaan tyttöjen/nuorien naisten ylipainosta, ei mistään muusta. Mutta kyllä sama ongelma on pojillakin. Kannattaa katsella kriittisemmin ympärilleen ja suhtautua niihin omiin makkaroihinkin realistisesti.

• nuorennaisenäiti
        elämänpeli1 kirjoitti:

Kyse on nimenomaan tyttöjen/nuorien naisten ylipainosta, ei mistään muusta. Mutta kyllä sama ongelma on pojillakin. Kannattaa katsella kriittisemmin ympärilleen ja suhtautua niihin omiin makkaroihinkin realistisesti.

Miksi painottaa juuri tyttöjen jos kyse on molemmista sukupuolista.
        Joskus katselen tarkoituksella ympärilleni kun jatkuvasti puhutaan (ainakin palstalla) tyttöjen ylipainosta. Silti olen edelleen sitä mieltä että lihavia nuoria naisia on vähemmän kun normaalipainoisia.
        Itse olen ollut ikäni hoikka. Paino pysytellyt viimeiset 40 vuotta 48-52 kilon välillä.

Miksi painottaa juuri tyttöjen jos kyse on molemmista sukupuolista.
        Joskus katselen tarkoituksella ympärilleni kun jatkuvasti puhutaan (ainakin palstalla) tyttöjen ylipainosta. Silti olen edelleen sitä mieltä että lihavia nuoria naisia on vähemmän kun normaalipainoisia.
        Itse olen ollut ikäni hoikka. Paino pysytellyt viimeiset 40 vuotta 48-52 kilon välillä.

Aloitushan koskee naisten ulkonäköä, tasa-arvon nimissä pitäisi tietenkin haukkua myös miesten läskit, tottakai. Kerron vain, mihin olen kiinnittänyt huomiota, kun ei silmät kiinnikään pysty kulkemaan.

• työnnäpeukkupersees
        kolmekymppinen_mies kirjoitti:

No voi sentään onko setämiehen muna alkanut roikkumaan eikä kovene puolistondiksesta enempää? Voi voi

• ouit.ty

Kroppa on nyt paljon paremmassa kunnossa kuin 18-vuotiaana. Ei tosiaan roiku mikään.

• Per-kel

Joroisten mummi heitti tissit olan yli saunassa ku peseytyi :D

• ouit.ty

Miten muuten oma vartalosi? Onko läskimaha ja tikkujalat? Kovin usein ei näe hyvävartaloista kolmekymppistä miestä.

• Rta1

Kyllä muuten näkee salilla nuoria komeita miehii,mutta harva vanha ukko siellä käy..taidat olla sokea?? Kyllä nuori mies on ilo silmälle ja vanha papsu häviää 100-0

• No eihän se nyt tietenkään ole samanlainen, kun 30-vuotiaana. Vaan itsellä ainakin oli naisellisempi vasta 30-vuotiaana. Nuorempana olin semmoinen bambimainen ja joka kohdasta ohuen ohut. Lapsellisen näköinen. Eikä sekään huono ole, en minä sillä. Itse vaan tykkään naisellisuudesta mudoissa, hoikallakin. :)

Ja mun kropalla se tarkoittaa hiukan rasvaa, muuten se ei onnistu.

• 30onhyvä

Olen ollut tässä vkl kylpylässä ja timminpi olen 33-vuotiaana kun yksikään 15-19 v täällä. Porukkaa on niin Suomesta kuin Venäjältä. Treenaan paljon kylläkin ja vatsalihakset mm. Näkyvät.

• bbjvkbkkbkbbkbk

sulla ei enäö kuitenkaan ike esim reisien ulkosyrjällä sitä rasvaa joka nuorilla naisilla on j a tekee heidän vartalostaan erinomaisen, Sama tilanne pakaroiden osalta

• Naisasialooser11

Höpö höpö kurppa. 15-19v timmi teininainen pesee 100-0 30 maturetätin vaikka tämä miten treenaisi, älä valehtele itsellesi muuta. Vaikka olisitkin ikäiseksesi timmi niin olet vain haamu siitä mitä olit 10v sitten.

Biologian lait ovat armottomia naista kohtaan ja niitä vastaan on turha taistella treenaamalla, kauneusleikkauksilla ja yhtään millään, vaikka se hoikkana pitäisikin ja täten nainen säilyttäisi pantavuutensa rippeet muutaman vuoden pidempään.

ja näkyvät vatsalihakset naisella ovat karsean näköiset

• Kantapää
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Höpö höpö kurppa. 15-19v timmi teininainen pesee 100-0 30 maturetätin vaikka tämä miten treenaisi, älä valehtele itsellesi muuta. Vaikka olisitkin ikäiseksesi timmi niin olet vain haamu siitä mitä olit 10v sitten.

Biologian lait ovat armottomia naista kohtaan ja niitä vastaan on turha taistella treenaamalla, kauneusleikkauksilla ja yhtään millään, vaikka se hoikkana pitäisikin ja täten nainen säilyttäisi pantavuutensa rippeet muutaman vuoden pidempään.

Kuulepas arvon efebofiili, kun kaikki meistä ei ihan oikeasti vaan ole sitä mieltä, että naiset olisivat hehkeimmillään myöhäisellä teini-iällään, kun näillä on vielä kasvu tavalla tai toisella järjestään kesken, riippumatta miten kovasti sitä yhä uudelleen ja uudelleen täällä jänkkäät....

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Yhtä armoton se luonto on miehenkin kohdalla, jos ei itsensä eteen mitään tee. Mutta sinähän odotteletkin edelleen sitä yhdessä yössä tapahtuvaa komistumista, kun vanhenet tarpeeksi. Voin kertoa, ei tule tapahtumaan. Läskit eivät häviä itsestään, muna ei kasva, eikä rumasta tule komeaa vain toivomalla kovasti.

• Hjk12

Ikä on vaan numeroita..rippuu,miten itsestään huolehtii ja terveelliset elämäntavat? Ei kaikki 15-18v timmeiltä näytä eikä laihaläski kaunista katseltavaa..Ihmettelen,mitä yhteistä sinulla 30v olisi tuon ikäisten kanssa eli onko siitä loppupeleissä mitään hyötyä onko timmi vai ei?? Taidat olla henkisesti kypsymätön ja katkera ihminen,ehkä et ole niitä 25v-30v itsellesi saanut..KEHITÄ VÄLILLÄ ITSESSÄSI SITÄ HENKISTÄ PUOLTA,katsos,kun kauneus tahtoo olla katoavaista!! Ikä luulisi tuovan viisautta tullessaan,mutta sinun kohdalla niin ei ole käynyt..eiköhän parisuhteessa se henkinen yhteys ratkaise enemmän..pelkän ulkönäön varaan ei voi parisuhdetta rakentaa! Onneks kaikki ei ole yhtä ääliöitä,kun sä..Olen 40v harrastan fitnesurheilua ja timmi mimmi..nuoren miehenkin saanut,joka arvostaa,että aivotoimintaakin on!

• Teknodonna

Mjaa

Tarkastellaan asiaa toiselta kantilta.

Kuvitellaan että olet Alkon myyjä maailmassa, jossa kaikki ihmiset näyttävät esiteineiltä huolimatta heidän todellisesta iästä.

Absolutely fabulous

(Hirn)

😁👌

• blondichka

Olin 18 vuotiaana niin pullaposki enkä kauheasti harrastanut liikuntaa, nyt 29v syön paljon terveellisemmin ja harrastan liikuntaa useita kertoja viikossa. Olen myös paljon notkeampi ja energiatasot ovat paremmat hyvien elämäntapojen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe