Hei,
Olen riippuvainen rahapeleistä ja olen saanut hetken aikaa kelalta toimeentulotukea, koska olen tällä hetkellä työtön.
Minulle tuli postissa kelalta lappu, jossa luki jotakin tähän suuntaan: "Kelalla on velvollisuus ohjata asiakas kunnan sosiaalityöntekijälle jos kokee, että tästä olisi apua. Olemme huomanneet, että pelaat paljon yms."
Onko jollain asiasta kokemusta/tietoa? Teksti oli aika lyhyt, niin mietin vaan oliko tämä pelkkä kehoitus, vai voiko kela vaatia jotain tällaista, jotta saa tt-tukea? Voiko kela antaa tietoni sosiaalitoimistoon?
Pointtini on lähinnä se, että en tahdo asioida riippuvuuteni takia tämän pikkukylän sossussa, koska siellä työskentelee myös tuttujani. Ja vaikuttaako tämä jotenkin seuraavien tukien maksuun, jos vielä joudun niihin turvautumaan?
Tietoa kenelläkään?
Kela ohjaa sosiaalityöntekijälle pelaamisen takia?
Kää4k
2
315
Vastaukset
- Kaupunkiinmuutto
Mene töihin
- Olisitvaintyytyväinen
Saatat saada apua ongelmaan joka on perseestä, ehkä jopa päästä siitä eroon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856