Hei!
Olisiko täällä ketään joka olisi ilmoittautumassa Valmennuskeskuksen kursseille? Itse haluaisin hyödyntää frendialennuksen ja etsin muita kursseille aikovia. Voin ilmoittautua kurssille vaikka heti. :)
Frendialennus
10
365
Vastaukset
- huolestunut2017
Älä vaan valitse Valmennuskeskuksen kurssia. Lue tuo tuorekeskustelu, jossa on mukana viime kauden kurssilaisia!
- p.wa
Moikka, mä olisin kiinnostunut! :)
- Frendiale
Hienoa:) Olen tosiaan nyt selaillut erilaisia kurssivaihtoehtoja ja tämä Valmennuskeskus vaikutti sopivimmalta vaihtoehdolta kotipaikkakunnallani. Milloin voisit ilmoittautua? Itse ilmoittautuisi mielellään jo tämän viikon aikana.
- Frendialennus
Päädyin sittenkin toiseen kurssiin:D
Hei! Olen ilmoittautumassa kevään valmennuskeskuksen valmennuskurssille. Kurssi alkaa 9.1 ja haluaisin hyödyntää frendialennuksen. Saisimmeko mahdollisimman pian ryhmän kasaan, ja alennukset kaikille? (alennuksenhan saa, vaikkei ole sama kurssi)
- 356
pääsisinkö vielä johonkin ryhmään mukaan?
- Rrvme
Hei!
Ettiikö kukaan frendialea valmennuskeskuksen valmennuskurssillee? Meitä on 2 kaverin kanssa!
Lisää snäpissä rrvme - lauravapola
Hei! Vieläkö löytyy kiinnostusta? Löydät minut Facebookin kautta. Laita viestiä asap!
- MimosaTanner
Hei!
Täällä yksi Valmennuskeskuksen frendialeja kaipaileva, löydät minut Facebookista ja laita vaan rohkeasti viestiä. :) - alehaukka
moi, täälä yks frendialea vielä kaipaileva pikaisella aikataululla, laita snäppiä helluune
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106