Muilla kokemusta Lävistysliike nimisestä paikasta Helsingissä. Olen aiemmin lukenut keskustelupalsoilta ja tämä on tullut myös minulle monta kertaa esiin että kohtelu asiakkaita kohtaan on tympeätä ja ilkeätä. Myös iso varoituksen sana kyseisen liikkeen tatuointistudiosta. Tekijä siellä ilmeisesti vaihtunut, mutta jälki oli todella kauheaa eikä sille enää voi mitään kun on jo iholla. Jälki on sen näköistä että itse olisi väsännyt ihoon jonkun kuvan ja täysin ylihinnoittelua paskalta tekijältä.
Lävistysliike mechelininkatu
Testattu
2
467
Vastaukset
- Hahahhh
Varmaan paras paikka missä olen käynyt! Olen ottanut liikkeessä niin lävityksiä, kuin tatuointeja kaupan nykyiseltä (dots by sigma) artistilta. Vaikka liike on tosi vilkas, silti asiakkaita palvellaan yksilöllisesti eikä hoppuilla. Lävistysliike 10/10
- conch5
Hyvä paikka, olen käynyt kerran ottamassa conch-lävistyksen. Miinusta siitä, että taitavat pitää lomaa ilmoittamatta asiakkaille poikkeusaikatauluista esim. somessa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219