Ollaan niin Jumalan omia ja syntiä karsastavia, että oikein pahaa tekee. Ollaan tekevinään hyvää ja maailmaa paremmaksi. Toiset alentaa itsensä, toiset ylentää. Niin tai näin. Saatanan tekosia molemmat lähestymistavat. Jumalan omia lienee ainoastaan neutraalit, jotka ei tuomitse toisia ja osaavat antaa toisten pahat teot anteeksi.
Uskovillakin paljon korulauseita.
3
65
Vastaukset
- kohti.iäisyyttä
Onko sinulla taipumusta erityisherkkyyteen?
Mutta sitten aiheeseen: Mooseskin alensi itsensä. Hänellä olisi ollut mahdollisuus kulkea maallisten kuninkaallisten seassa, mutta valitsi maan päällä osan kulkea uskovaisten seassa, joita maailman ylenkatsoi.
Matteuksen evankeliumi:
23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
On tietenkin aika vaikeaa ihmiselle koko ajan yrittää olla nöyrä. Siinä kuitenkin pyritään kohtuullisuuteen kaikessa. Rikkaille tulee helposti röyhkeän ominaisuus, kun on kerskattavaa tavarassa. Kenties oma pärjääminenkin tuntuu olevan rahasta kiinni. Kavereita riittää, kun on esiteltävää ja tavaraa, voi jopa valita keitten kanssa liikkuu, aivan niin kuin rikkaat kuninkaalliset. Paitsi kyllähän uskovaisetkin valitsevat uskovaiset seurakseen.
Ajallisesti rikas ei mieti rahan puolesta, mitä söisi. Itseltään saattaa kysellä, mitähän minä seuraavaksi haluaisin. Kenties Jumala piankin antaa tulla sen viimeisen päivän tälle maailmalle, eikä enää kenenkään tarvitse kysellä, miten huomisen kanssa. Viimeisen tuomion jälkeen, mikä oikea on, ei ole enää aikaa parannuksen teolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481