http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711082200517834_vd.shtml
Melkoisia leveäpyllyjä nuo naiset. Voin sanoa että tuosta lähikaupan kassalta löytyy seksikkäämpi nainen.
Suomen seksikkäin kilpailu
22
210
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Ekan kuvan nainen on kaunein ja muut todella rumia.
- päinvastoin
Eka ja toka ovat todella hirveitä. Muut siedettäviä.
Tuossa ihmetyttää se että aina kaikesta kun koohkataan, esim. hoikkuden ihannoinnista, että se luo epäterveitä malleja nuorille naisille niin sitten tuollaisissa "kilpailuissa" taas kun annetaan ymmärtää että mitä enemmän halvan lutkan näköinen sen seksikkäämpi niin eikö se muka luo epätervettä mallia?
- miehillelutkia
Sillä kuitenkin myydään.. Miehillekin.
Yksi voittaa silikonit, ihan kun noista kukaan tarvisi mitään silikoneja. Pöh...kai te pojat kävitte katsomassa instagramissa tyttöjen kuvia lisää?
- EdesUnissa
Aika yllättävää. Luulisi että tuollaisella tittelillä kilpailtaessa mukana olisi joku seksikäskin. Mutta tuo palkinto osoittaa kyllä kilpailun järjestäjältä hyvää huumorintajua.
Onkohan miehille oma sarja, vai eikö mies voi olla Suomen seksikkäin vuonna 2017?
Tasapuolisuuden vuoksi pitäishän se olla miehillekin tämmöinen kisa. Kyllä, oikiassa oot. :)
- Tämä-selvä
Taas tuollaisia naisia jotka myyvät itseään lehdessä koska kukaan ei muuten huomaa miten rumia ne on.
- Hymyhottis
Missäs ne seksikkäät viettelevät hymyt?
- Työm1es
Onpa ätmit nirsolla päällä. Kyllä työmies noihin tarpeensa tekisi.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Kaikki varmaan jännämiesten sperma ämpäreitä
- viemärisikötietää
Miten niin?
Mä oon muuten pannut kahta noista 😎
- miehetyleensä
Olit helppo.
- miehetyleensä
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
miehetyleensä kirjoitti:
Tietenkin tykkäävät. Mutta se ei poista totuutta että olet helppo.
En mä ole helppo vaan mä saan helposti.
No mut ihmekös tuo kun mähän nyt kuitenkin olen tatuoitukaluinen penetraattori ja mulla on 61-neliöinen omistuskaksio jossa on hyvä oikein jyystämällä jyystää mimmejä sellaisella muhkealla ja pinkeällä mustalla nahkasohvalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ovathan nuokin minua seksikkäämmän näköisiä, mutta itse en vielä tuon näköisenä mihinkään kilpailuun lähtisi. Meinaan, eivät ole kovin seksikkäitä.
- Tätäpäiväää
Miesten pillukateus kukoistaa.
Ennen puhuttiin peniskateudesta. Nykymiehet kärsii järkyttävästä pillukateudesta. 😁 - Klty
Ei mitenkään erikoisen kauniita tai seksikkäitä..No eihän todella kauniit ja fiksut lähe tommoseen itseään tekemään pelleksi!!
- HappamiaSanoKettu
Höpö höpö, tosi kiihottavia naisia. Fiksuudella ei olekaan mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.
- jokumies83
Ei ollut kukaan noista lähelläkään ihannettani, mutta pakko valita noista niin se on 1 tai 4:nen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277