Onko mesivesiuima-altaat auki helmikuussa, jos on niin miten paljon porukkaa niissä käy ja mikä on veden lämpötila silloin. Mikä näistä merivesiuima-allas paikoista on mukavin, komein tai muuten vaan suositeltavin.
Merivesi helmikuussa
8
311
Vastaukset
- eu01
On ainakin Brzezno ja Jelitkowo rannat missä "mursut" käy (puolaksi morsy). On heillä omat nettisivutkin: http://www.morsy.pl/index.php
- eu02
Oletkohan "eu01" väärällä palstalla??
- rouvali
Helmikuu on vilpoinen kuukausi Madeiralla tuulineen ja sateineen. Ei siinä kyllä merivesialtaita kummemmin kaipaile.
- vilutonkissa
Rouvali taitaa olla melkoinen vilukissa. Olen ollut yli 10 kertaa Madeiralla helmikuussa ja joka kerta on ollut hiki - ja siksikin on pitänyt välillä pulahtaa merivesialtaisiin , jotka siis ovat auki myös helmikuussa. En nyt osaa mitään niistä erityisesti suositella - kaikki ihan uitavia.
- Kylmiäpentele
vilutonkissa kirjoitti:
Rouvali taitaa olla melkoinen vilukissa. Olen ollut yli 10 kertaa Madeiralla helmikuussa ja joka kerta on ollut hiki - ja siksikin on pitänyt välillä pulahtaa merivesialtaisiin , jotka siis ovat auki myös helmikuussa. En nyt osaa mitään niistä erityisesti suositella - kaikki ihan uitavia.
Hotellin lämmitettyyn altaaseen kyllä pulahdan, mutta ehdoton nounou lämmittämättömille altaille. Meriveden lämpötila 16C helmikuussa, riittää avantouimareille.
- Näinonvesi
Merivesi ei ole talvella niin märkää kuin kesän lämmössä. Lämmitetty allas on parempi, koska siinä vesi ei ole niin kovaa kuin meressä.
- Puli_Puli
No hyvä, eletään toivossa, että olisi lämpimät päivät silloin. Täytyyhän niissä ainakin kerran käydä. Paljonko niihin on pääsymaksun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319