Sopiiko Vitara S mallin 17 tuuman vannnenteelle 60

VitMaRa

Onko kukaan kokeillut sopiiko Vitara S mallin 17 tuuman vanteelle laitetut 60 sarjalaiset renkaat etuakselilla pyörimään ilman että ottaa sisälokarehin kiinni taka_akselillahan kyllä on tilaa kylliksi olisivat vaan maastossa vähän paremmin vannetta suojaavat

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmeri-

Ei ole. Ei sovi. On muutenkin pirskatin huono auto ajaa. S Cross 1,0 automaatti onkin sitten kaikkein huonoin ajettava suzukeista. Sääli omistajia, kun rahan menneet hukkaan.

• Velukkanen

Litranen kone automaatilla, ei helvetti? Pakko olla vitsi?

• sussukilla

Sopii.
      Triangle Ice Link on hieman parempi talvirengas kuin Hakkapeliitta 8 kertoo oma perstuntuma alkutalven ajokokemusten perusteella.

• ViMaRa

Niitähän mä juuri kyselin tää taitaa olla joku lastentarhan palsta mitä olen lueskellut ei mitään asiallisia vastauksia paskan jauhantaan keskittyvä foorumi .pitää kai siirtyä aikuisten palstoille

• jamiikk

Kerran olet tullut siihen tulokseen, ettei täältä saa asiallisia vastauksia, niin miksi ihmeessä kyselet? Ole varovainen niillä aikuisten palstoilla, viiruksia pukkaa, mulla niistä kokemusta poikamies ajoilta.

• Vitaraon

On kokeiltu ja hyvin sopii 215/60-17.

• Vitaraeiole

Minun mielestäni ei sovi.

• Silimäpasko

VitMaRa,
      Omassani ,vuosimalli -17 on alla Goodyear Ice Grip SUV nastarenkaat 215-60-17 ja oikein hyvin mahtuu. Ei ota hitustakaan kiinni ääriasennossa,eikä missään muussakaan tapauksessa. Kestää paremmin noita murskepintojakin mettäautopoluilla.Vaihdoin noitten alkuperäisten lättäkumien tilalle.
      Ei nuo ajo-ominaisuudet nyt nin huonot ole,kun joku antoi tuolla ylempänä ymmärtää,liekkö kuullut vaihtoehtoista faktaa Shellin paarissa,tuskin on omistanut ko laitetta koskaan.
      Kokemuksella ammattiautoilua liki 50 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe