Tänään töissä uudet sukkahousut haalareiden alla, sukkisten päällä myös pikkarit. Ruokatunnilla oli kiva käydä wc:ssä, oli kosteaa sukkisten sisällä.
Nyt jalassa vain sukkahousut ja mustat liivit!
Oli kivaa sukkistella
18
1221
Vastaukset
- Kuski22
Kiihoittava tariana sulla. Mullakin usein sukkahousut tai stayupit töissä jalassa. Ajan bussia ja työvaatteet peittää sukkikset kivasti, kiima sitäkin mahtavampi!
- Sukkiscat
Joo, tosi ihanaa käyttää sukkahousuja. Rintaliivit on myös mukavat.
- Transsetä
Firman pikkujoulut eilen ja mahtava meno kaikilla. Laitoin puvunhousujen alle vain satiini-stayupit ja pinkin kauluspaidan alla oli uudet mustat pitsiliivit. Kostean illan jälkeen oli kosteaa myös housuissa!
- Nyloneissa
Mukavaa taas pitkästäaikaa pukea nyonoit jalkaan ja korsetti päälle. Liukasta tulee heti nailoneihin :)
Töissä sukkahousut ja pikkuhousut housujen alla, kotona vaihdan korsetin sukkanauhoilla ja 4,5 tuuman korkkarit jalkaan
- Nyloneissa
Tänään lisää nailoneissa oleilua, kulli kosteana. Mukava leikkiä ja käydä vähän ajelulla asuissa.
- Transsetä
Kauppassa käyty ja viikonlopun ruokaostokset tehty, Samalla ostettu uudet satini nailonit jotka on nyt jalassa. Kosteaa iltaa tiedossa!
- Bimies2
Tänään autopesulassa nyloneissa, farkut pesunaikana kokonaan pois ja ohuet sukkahousut vain jalassa. Paitana tiukka valkoinen urheilupaita ja tummatliivit paidan alla.
- Anonyymi
Moi! Mä käytän myös usein sukkahousuja, kulli kostuu nopeasti sukkiksiisa.
Olen taksikuski ja mukava pitää suorienhousujen alla ohuita sukkiksia myös töissä.- Anonyymi
Oho, sää edistyt. Nyt miettimistä oli alle kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Nylon kirjoitti:
mäkin käytän sukkiksia ja stringit suorienhousujen alla ..
Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä käytän stayup ja pitsistringejä! Kiihottaa aina saieaasti!
Sinua kiihottaa rytkyt, minua nainen,
Pikkaasen eroa.
- Anonyymi
Yleensä stayupit farkkujen alla töissä. Talvella ihan sukkikset. Pidän yleensä vähän paksumpia ettei kengän ja lahkeen välistä pilkota mikään 20den.
- Anonyymi
Monta monituista vuotta olen pitänyt naisten sukkahousuja, eikä siinä ole aikoihin ollut enää mitään kicksejä synnyttävää. Vaate vain muiden joukossa, mitä tuosta numeroa tekemään.
- Anonyymi
Stay upit sortsien kanssa melki koko päivän.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813