ecoboost ford

paavomatti

kulutus lukemia mondeo 1.5 ecoboost kokemustenne mukaan

16

9044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörgeni

Muutaman päivän oli lainassa ao. malli automaattina. Kesällä seka-ajossa, 30 pros. kaupunkia, loppu maantietä 100-120 km/h, kulutus 7.6 l/100 km. En pitänyt pahana tehokkaalle isolle autolle.

• pikku_karhu

Mittarin mukaan sekailaisen ajon kulutus on 7.1 . Autolla on nyt ajettu 160 tuhatta ja on automaattilaatikolla. On työsuhdeauto, joten kaikki mahdolliset nurkka-ajot tehdään myös sillä. Samasta syystä en ole koskaan laskemalla tarkistanut lukemaa. Nollattu on kylläkin monta kertaa. Auto 2 v vanha, joten jokainen voi laskee, että päivämatkat ovat pitkiä.
      Lukema on muuten ihan sama, johon vanhan 2008 Mondeon mittari menee. Siinä 2-litrainen bensakone ja manuaalilaatikko mutta sillä ajetaan lyhempää työmatkaa ( noin 80 km /päivä).

• Bensapihiä

Ei tuo paha ole alle 10litraa / 100 1,5ltr koneella. Mikähän on ero luvattuun?

• coppero
    • Lupauksetonlupauksia

Minulla Fordin ohjekirja lupaa 6,5 l /100km
      Todellinen.9,2l / 100km.

• jörgeni

Poljet aika lujaa, minulla keskikulutus viime vuoden ajalta 7,7. Mondeo 5 ov 1.5 ecoboost automatic.

• Tarkistaakannattaa

Oletko mitannut siten että laitat tankin täyteen ja kilometrit ylös, jos et..niin.teeppä se ja kerro sitten mikä on kulutus.

Itse mittaan kulutuksen tällä tavalla,koska ei ole mitään.lainsäädäntöä paljonko saa olla mittavirhettä kulutusmittarissa..ja oletan kyseessäolevan vähän sama asia kuin , naisten paidoissa. Mielummin ilmoitetaan S ku xxxl.

• öcöbööst

sama lohko on kuin valenciassa eli tod. vanhaa perua. siksi kulutus korkea

• Löpötin

Onko alle kahdeksan litran kulutus paljon isolle automaattivaihteiselle autolle bensakoneella? Moni diesel maasturi vie saman verran ja tilat on pienemmät.

• econonisti

-17 1.5 manuaali jolla nyt ajettu 30tkm. Auto näyttää 6.7l/100km ja mitä itse laskenut tankatessa niin pyörinyt 6.2-7.4l/100km välillä, riippuen ihan onko enemmän ollut matka-ajoa vai enemmän taajamassa. Tiedä sitten merkkaako, mutta tankkailen vain shellin v-poweria. Nopeat kiihdytykset ajonopeuteen ja cruise päälle.

• ecobeast

1.5 ecoboost automaatti 5-ovinen.Keskikulutus 7.0. tankkaamalla mitattu. Kaupunkiajo vie jonkun verran enemmän kuin vastaavilla kilpailijoilla, mutta maantiellä pääsee jopa pienempiin lukuihin.

• manualisti

1.5 ecoboost manuaali 5-ovinen aj.5500 km keskikulutus koko matkalta 6.1 suurin osa maantieajoa.

• Monteo

Aika pienillä kulutuksilla pääsette..mulla meni 44 litraa tankkiin 400km ajon jälkeen,noin 200km maantietä loput nurkka ajoo. Aika paljon mun mielestä,onkohan jotain vikana? Mondeo 1.5 ecoboost automaatti

• Anonyymi

Juuri testattu,tankki täyteen ja matka-ajossa 5,77 ilmastointi päällä.
      Vauhtia 90-110.

• Anonyymi

Aika samoja lukuja minullakin, maantie 5.8 l, seka-ajo n. 6.8, kaupunki n. 7.7. Talvella hieman enemmän. 1.5 l bensiini automaatti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe