olne 22 vuotias mies. mulla välillä tulee ikään kuin puukoniskun tuntemuksia peräaukkoon ja alavatsaan , viittaavatko nämä oireet eturauhaseen. mitään muita oireita minulla ei ole
eturauhanen
12
2997
Vastaukset
- Sormiperäsuoleen
Eturauhaneha siel kummittelee kannattaaha se käyvä tarkistuttamas
Kyllä se vaikuttaa olevan eturauhasen oireilua. Mahdollisesti tulehdus alkamassa? Lämmin istumakylpy nyt heti ja yöksi Burana. Ja ulos lähtiessä pukeudu lämpimästi
- suosittelen1
hoitsukundi ei taida olla ajan tasalla: samanlaisten oireiden vuoksi lekuriin diagnoosi:"pahanlaatuinen" luulis miehen menevän liukkaasti psa verikokeeseen itse menin HETI hoito päälle nyt kaikki ok
- lekuriin
pian.ireet viittaa pitkälti syöpään..."puhun tään kokemuksesta psa-tulos:11"pahanlaatuinen" 3.mm. mittainen robotti sädehoitoa 5x 40 minm. syöpä parantunu!
- tiedoksi2
samojen oireideni perust. voin kertoa et on pahanlaatuinen"äkkiä vaan lekuriin säästyis henkes" odottelet se on kohta menny
- returauhanen
Puolen tunnin homma kun lääkäri leikkaa eturauhasen pois. Se on siinä.
- kuuleppas
hoitsukundi olisko sul vielä aihetta käydä teoriatunnil ennenkuin dignooseja jakelet"itsellä samanmoiset oireet tutkimuksiin: diagnoosi:"pahanlaatuinen"
- kopoma-d
kokemukseni perust. "pahanlaatuinen"
- kopoma-d
kokemukseni perust. "pahanlaatuinen"
Oireet ovat aina yksilöllisiä. Se että jpku tuntee oireilun voimakkaana, pelottavana tai vadttaavaa ei välttämättä ole toiselle henkilölle yhtä paha. Ja en ole amtsnut yhtään diagnoosia koskasn (sen voi antaa vain ja ainoastaan lääkäri). Oireiden perusteela kerron vain mielipiteeni (en koskaan diagnoosia ja mitä itse tekisin samassa tilanteessa. Siitä in turha urputtaa minulle.
- sdfgdhklfdjslösdök
Eturauhassyöpä on vanhojen ukkojen sairaus. Nuorella nuo oireet viittaa eturauhastulehdukseen, tms. Paleltunut todennäköisesti ja siitäpä se kierre sitten lähtee...
- Anonyymi
Ennen tutkimusta pitääkö suoli tyhjentää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862