Tykkäätkö naida isopeppuisia naisia peppuun? Isopeppuiset naiset ovat kuin luotuja peppuseksistä nauttimiseen. Peppuseksi isopeppuisen kanssa on erittäin nautinnollista ja visuaalisestikin kaunista.
Isot peput
14
1274
Vastaukset
- JyteseväJööti
No mutta siellähän on vastaantulijoita puolukkapallojen kera !
puhut asiaa!!!!
tykkään yli kaiken iso peppuisista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jees2
Varmasti, orkku on mahtava.
- naminamimaiskis
Ennemmin laihaa teini persettä ja pillua
tottakai tykkään naida isopeppuisia naisia peppuun, sellaisia on vaan liian harvoin tarjolla jotka antavat naida peppuun..
- Dippaaja
Olen samaa mieltä, että herkullisia isoja peppuja on aivan liian harvoin tarjolla. Harvinainen herkku kuin jalokivi
- Peppuapeppua
Minulla on todella iso peppu,..
- Dippaaja
Onnekkaita ovat ne jotka siitä nauttia saavat
- useimmitenainakin
Kuka sitä nyt lautaa haluaa persuksiin vetää...pitää olla pehmeää ja muodokasta. En kyllä kauheesti välitä rööri jutuista mutta välillä naisten mieliksi.
- äöp
tykkään naida isopeppuistanaista saisi useammin.tykkää
- Lihavampiparempi
Onneksi olen saanut jo vuosia nauttia rouvan pyöreistä ja pehmeistä pakaroista perseeseen vedon aikana
- Muhkut
Vaimolla on muhkeat,ulkonevat pakarat,ei vaan pidä peppuseksistä-kokeiltu on... Mutta kyllä pimppaan! Kiihotun vaan näystä ja niiden hyväilystä niin,ettei montaakaan työntöä kestä...😕
- Muhkut
Väärin😆 Ne ihanat muhkut päänalusina...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132