Tykkäätkö naida isopeppuisia naisia peppuun? Isopeppuiset naiset ovat kuin luotuja peppuseksistä nauttimiseen. Peppuseksi isopeppuisen kanssa on erittäin nautinnollista ja visuaalisestikin kaunista.
Isot peput
14
1246
Vastaukset
- JyteseväJööti
No mutta siellähän on vastaantulijoita puolukkapallojen kera !
puhut asiaa!!!!
tykkään yli kaiken iso peppuisista naisista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jees2
Varmasti, orkku on mahtava.
- naminamimaiskis
Ennemmin laihaa teini persettä ja pillua
tottakai tykkään naida isopeppuisia naisia peppuun, sellaisia on vaan liian harvoin tarjolla jotka antavat naida peppuun..
- Dippaaja
Olen samaa mieltä, että herkullisia isoja peppuja on aivan liian harvoin tarjolla. Harvinainen herkku kuin jalokivi
- Peppuapeppua
Minulla on todella iso peppu,..
- Dippaaja
Onnekkaita ovat ne jotka siitä nauttia saavat
- useimmitenainakin
Kuka sitä nyt lautaa haluaa persuksiin vetää...pitää olla pehmeää ja muodokasta. En kyllä kauheesti välitä rööri jutuista mutta välillä naisten mieliksi.
- äöp
tykkään naida isopeppuistanaista saisi useammin.tykkää
- Lihavampiparempi
Onneksi olen saanut jo vuosia nauttia rouvan pyöreistä ja pehmeistä pakaroista perseeseen vedon aikana
- Muhkut
Vaimolla on muhkeat,ulkonevat pakarat,ei vaan pidä peppuseksistä-kokeiltu on... Mutta kyllä pimppaan! Kiihotun vaan näystä ja niiden hyväilystä niin,ettei montaakaan työntöä kestä...😕
- Muhkut
Väärin😆 Ne ihanat muhkut päänalusina...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144