moro... oon siis seiskal alotin tos tänä syksynä. aloin röökää tos kuukaus sit ku mulla on oma hakija joka käy mulle vittu röökii. oon ainoo meiän luokal joka uskaltaa juua joka viikoloppu. juon sixpäkin joka viikonloppu saatana.
mulle ei kannta vittuilla. aion joskus kokeilla huumeita. oon kyl kokeillu pari kertaa kokaiinii.
veän vittu viinaa joka viikonloppu
7
2254
Vastaukset
Sixpackin alkoholitonta siideriä.. hienoa!
- Wanhempi-Isi
Pitäs poikaa panna kyllä todella, niin että tietäisit saaneesi.. Älä ala mulle!
- penskaoot
Mä saan tästä vaan sen vertii selvää, että olet kypsymätön pikku penska, joka luulee olevansa kova, kun polttaa tupakkaa ja juo sixpackin. Viina maistuu, mutta en mä esitä sillä kovaa, koska vedän viinaa joskus.
- OotSaatananKyrpä
Toisinkuin selvästi kuvittelet, et ole kova poika. Voisin koska tahansa hakata sinut, varsinkin jos satut olemaan päihteiden vaikutuksessa.
- Minskuw
Toisin kuin kukaan muu huomasin että tämä on trolli
- etookovis
ET OO KOVIS ET OO KOVIS
- Okunen69
Oot kovis itekki oon 7luokal ja mun mielestä oot todi siisti tyyppi voitas joskus mennä polttaa tupakkaa yhessä vaikka mä en oo viel polttanu mut mun mielest kannabis on varmaa tosi hyvää ja siistii koska mlg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319