Olen 14 vuotias poika elämäni on ollut yhtä paskaa koulussa olen 8luokalla ei ole paljoa kavereita ei aina edes yhtään yksi poika sanoi että mut hakataan jos puhun kokaiinista toinen poika sanoi älä varasta noita saksia sanoinpa ääneen että tuollaisesta vitun penikasta joku maksaa veroja se yritti ottaa saksia mun takin taskusta sanoin että älä revi mun takkia saatana mun äiti joutuu muutenkin maksamaan veroja mitä teen leikkaaminen mä sen sormen vai mitä mä teen
Huono elämä
1
2146
Vastaukset
- tällaisianeuvoja
Usko pois mutta elämäsi muuttuu tuosta vielä paljon paremmaksi. Tällä hetkellä sinulla ei ole paljon kavereita mutta tilanne korjaantuu vielä myöhemmin. Tuossa iässä on yleistä että jää yksin. Pysy kuitenkin erossa huonoista kavereista, huumeista ym. kielteisestä ja keskity koulun käyntiin. Se maksaa vaivan. Myöhemmin huomaat että kannatti. Yritä myös hillitä vihasi. turhan takia ei kannata raivota. Tietenkin tositilanteessa pitää itseään puolustaa. Minä olin itse koko yläasteen ajan yksin. Tosin en kohdannut kovin pahaa kiusaamista mutta jouduin olemaan vain yksin. Olen silti myöhemmin pärjännyt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897