Voiko joku näkijä katsoa

Tarvitsenapua_

Olen niin epätoivoinen rakkauselämäni suhteen, että en usko voivani löytää ketään vierelleni. Kuka minua voisi rakastaa ja pitää omanaan? Olen hyvin vaikea luonne ja miehet eivät usein jaksa tällaista vaikealuontoista naista. Milloin siis tulen kohtaamaan rakkauden? Voiko joku ennustaa tai nähdä sen minulle, koska olen menettämässä toivoani.

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin olet parhaimmillasi hyvin lämmin, seurallinen, auttavainen ja erittäin viehättävä persoona. Lakkaa olemasta niin ankara itsellesi ja opettele lempeyttä itseäsi kohtaan , et ole vain kohdannut sinulle sopivaa persoonaa tähän mennessä, ei ole sinun syysi.
      Sopiva ihminen nostaa esiin sinussa juuri parhaat puolesi ja sellaisen ( älykäs ja rauhallinen pitkä hoikka mies) kohtaat jo ensi vuoden puolella ja se on menoa molemmille koska sovitte sopuisasti yhteen.
      Eli hyvää tulevaa vuotta 2018 ja laita itsesi iskuun tulevaa varten ja heti lakkaat nyt möksöttömästä, tämä selvä.

• Tarvitsenapua_

Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.

• miksimikääneiriitä
        Tarvitsenapua_ kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.

Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
        Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
        Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään.

• Ragnimalmsten
        miksimikääneiriitä kirjoitti:

Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
        Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
        Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään.

Mitä se sulle kuuluu? Opettele itse olemaan puuttumatta asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Älä tule notkumaan palstalle jos et kestä viihdepalstan kirjotuksia. Tällä sivulla esitetty pyyntö ei koske sinua mitenkään, joten lopeta valitus.

• tulivaanmieleen

Ragni malmSten , siis ässällä on se yksi laulaja......eli älkää selkoittako asioita.

• Rangimalmsten

Siis Rangimalmen ja Rangimalmsten tartee kyllä s:n ja t:n. Rangi Malmsten oli eläessään laulaja, myöhemmin Karjalainen. Hän ei kumminkaan ole J Karjalaisen äiti niin kuin monet luulevat. Toi Rangimalmsten on nimimerkki.
        Selkoitan en sekoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe