Millä konstilla heijastimen saisi takkiin kiinnitettyä niin, ettei se putoa jonnekin bussiin/kadulle/tuolilta noustessa lattialle?
Siis tähän asti ollut hakaneulalla, ja jälleen tänään ilmeisesti bussiin jonnekin tipahti, hakaneula oli onneksi sellaista pienempää sorttia, ettei mene kenenkään kengänpohjasta läpi. Hauenleualla tuskin pysyy paremmin. Pitääkö ommella naru/ketju takkin vuoreen kiinni? Toisaalta mielellään sen heijastimen tarpeen tullen helposti myös irrottaisi.
Heijastimen kiinnitys
tippuvat
4
2026
Vastaukset
- ooposyui
Laita verhonipsu siihen langan päähän.
- hyväst.näkyy
Onhan niitä heijastavia jalkaan tai käsivarteen pujotettavia heijastinesineitä. Niissä on kuminauha pitämässä heijastinta paikallaan.
Näin pimeän aikaan otan aina ns. heijastin-turvaliivin päälle kun tieliikennepaikoissa liikun. - niksiä
Narulla, kalastajanlangalla, lenkki takin vetoketjun vetimeen, jos on taskussa.
- Nainen5kymppinen
Itsekin kiinnitän taskun vetoketjun vetimeen jos siinä on reikä johon pujottaa.
Tarvittaessa heijastimen saa laitettua taskuun. Olen pessyt takin koneessakin siten, että heijastin on taskussa ja vetoketju kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244