Niin, kuka on näitä lukenut, ja tietäisi mistä tätä löytyy?
Yuri ja shounen-ai manga sarjakuvaa?
4
1216
Vastaukset
- mithos
en ole vielä lukenut mutta olen tilannut tuolta amazon.com sivulta.tuossa on yks sivu mis on kans englannin kielisii yaoi manga sarja kuvii http://www.justmanga.com/cat-yaoi.cfm.yuri manga sarjiksii ei oikeen löydy.
- tyhmä....
en tiiä missä asutte mut hesassahan on ainakin kolme liikettä jotka myy mangaa ja animea. helsingissä kauppa Fennica myy mm. shonen ai sarjoja: gravitation (loistava! suosittelen lämpimästi), Fake (kuten myös loistava), eerie queerie ja lyön vetoa että on enemmänki.. lisäks on fantasiapelit kauppa jossa on mangaa ja cucunor..
- Inuyasha
Tiesithän että Yuri viittaa sänkyyn saakka vietyyn tyttörakkauteen! Shonen-ai eli poikarakkaus pysyy kiltisti poissa makuuhuoneesta tai jos se sinne menee niin mitään ei näytetä. Shoujo-ai on tämän "kiltin" homoilun tyttö versio ja yaoi taas shonen-ain makuuhuone versio... Am I making mahself clear? Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan... Gravitation, Fake ja Eerie Queerie taitavat olla ainoat Shonen-ai sarjat joita itse olen lukenut ja omistan. Helpoiten niitä saa kun tilaa bookplussan kautta. (kai bookplus.fi tai googleta) Tosin mokomat pistävät jokaiseen toimitukseen 4 euron postimaksun. Siellä on kätevä hakualue ja ihan oma alue sarjakuville. Löydät varmaan mitä haluat tosin "shonen-ai" ei kelpaa hakukoneelle hakusanaksi. Toivottavasti olin avuksi.
- yaoi&yuri lover
Shounen-ai-sarjoista ette sattuneet mainitsemaan ollenkaan yhtä suosikkiani, eli Yami no matsueita. Loistava sarja. Fantasiapeleissä on tosiaan aika laaja valikoima kaikenlaista mangaa ym. Ja netistä toki löytää lisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897