Physiogel Creme näyttää poistuneen markkinoilta, mikähän olisi lähinnä samanlainen tuote?
Physiogel creme vastaava tuote
3
3107
Vastaukset
- hyvärasva
Samaa kyselen minäkin.
- Anonyymi
Hei.Saman ongelman kanssa olen ollut 20 vuotta.Lääkärit eivät ymmärrä kuinka hermoja raastavaa on lähes jatkuva kutina jalassa.Kuulin,että Tallinnasta olisi tuotetta saatavissa Viru keskuksen läheltä.Itse olen helpotusta saanut ACO cano moisturizing body spray.Ei ole ihan niin hyvä,kun Physiogel creme.
Toivon,että saat apua.
Nimimerkki:kolmen p:n psori - Anonyymi
Avene Xeracalm? Mulla oli tuo atooppisessa parempi kuin Physiogel, en tiedä kuinka hyvin toimii psoriin. Sittemmin siirryin Bepanthenin Anti Excem - rasvaan joka minulla tehosi paremmin kuin Xeracalm mutta joka on hintavaa.
Todella kiusallinen tilanne on kun toimiva ja ihovaivan kurissa pitävä voide yhtäkkiä poistuu tai sen koostumusta muutetaan. Nykyisellään ostan rasvaa varastoon ja käytän sitä varaston vanhemmasta päästä niin, että kun huomaan tuotteen poistuneen niin mulla on vielä puoli vuotta armonaikaa etsiä uutta tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249